"" Kasia Koniakowska Blog "

stylizacja z mgiełką

Tym razem eksperymentowa stylizacja w luźnej bluzeczce - mgiełka. Choć świetnie się w niej czuję i wydaje się że ukryje niedoskonałości figury, to jednak myślę, że jest odwrotnie. Niestety takie bluzeczki nadają się dla bardzo szczupłych osób. Dopiero przeglądając zdjęcia zdałam sobie z tego sprawę. Zdjęcia nie ukazują tych rzeczy o których piszę ,ale jest to dowód na to jak się ustawić, aby było dobrze i ukryć jak najwięcej. Stylizacja mi się podoba, jest w ciemnych kolorach,tak jak lubię, a jak Wy oceniacie mój zestaw eksperymentowy?





Kopertówka - Pracownia Basi Czarneckiej - Sobczak, Buty - Deezee, Spodnie -HM, bluzka mgiełka - Second Hand, bransoletki - Fashion Hand



8 komentarzy:

  1. bransoletki i torebka *___*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo fotogeniczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaje czy u ciebie wiosna się zbliża. śliczne wyglądasz w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta bluzka! uwielbiam koperty! zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger