"" Kasia Koniakowska Blog "

Wesołych świąt czyli Wigilia u Kasi

 Wreszcie chwila wytchnienia po przepysznej, obfitej kolacji wigilijnej. Jak co roku musiałam spróbować wszystkiego na stole, nawet w postaci kęska, aby nie przegapić żadnych przyjemności ( tak podobno mówi jedna z tradycji). W domu każdy miał podział obowiązków, a efekty widać na poniższych zdjęciach. Udało się zrobić równiutko 12 potraw;-) Mam nadzieję, że u Was święta mijają również w rodzinnej, ciepłej i wesołej atmosferze.

Zatem życzę Wam tak po prostu WESOŁYCH ŚWIĄT ;-)









A tutaj zdjęcie z moją mamą odpowiedzialną za calutką dekorację na Wigilię ;-)



8 komentarzy:

  1. Bardzo ślicznie ozdobiony stół. Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę bardzo podobną zastawę ;) A swoją drogą imponująca kolekcja medali, czyżby Twoja?

    Weołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem troszkę antysportowa w moich osiągnięciach. Ta kolekcja medali to mojej siostry ;-)

      Usuń
  3. Piękna zastawa. Pięknie wyglądasz!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko wesołych świąt. Strasznie podobna do mamy jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wszyscy mi to mówią, jestem wykapana mama, nawet z charakteru ;-)

      Usuń
  5. Czy to na pewno Twoj dom a nie moj? ;-) m dokladnie taka sama zastawe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? A ja mam tą zastawę już od lat. Odkąd byłam mała to ją pamiętam, jak miło i jestem bardzo zaskoczona ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger