"" Kasia Koniakowska Blog "

ćwieki, czyli mój mały DIY

Ostatnio bardzo popularne stało się przerabianie swetrów poprzez dodanie do nich ćwieków i ja postanowiłam się skusić. Przyznam szczerze, że ubrania wyglądają wtedy ciekawiej. Ja w swojej szafie znalazłam mało używany sweterek, w którym nie wyglądam zbyt dobrze. Aby jego wartość wzrosła postanowiłam dodać modne ćwieki. Dziś pojawi się na stronie szafa.pl. A kto z Was robi takie zabiegi nadania nowego życia swoim ubraniom? Warto czy może lepiej poczekać aż ta moda przeminie?


Etap I
 Wersja ostateczna ;-)

Dość przyjemnie robi się takie rzeczy. Przy okazji włączyłam sobie odcinek serialu.


7 komentarzy:

  1. Fajnie to wyszło ;) Muszę w końcu zakupić ćwieki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna sprawa, od razu sweterek nabiera charakteru; :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszło :)
    www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyszło, uwielbiam takie diy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna przeróbka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger