"" Kasia Koniakowska Blog "

kolaż imprezowy

Od niedawna posiadam profil na FASHIONLISTA. Co jakiś czas odwiedzam tą stronkę, aby pooglądać kilka przepięknych ubrań z całego świata, choć są one nie na moja kieszeń, to lubię sobie na nie tylko popatrzeć. Profil organizuje również od czasu do czasu ciekawe konkursy, ale nie tylko dla nich warto tam zaglądać. To ciekawa stronka do szukania inspiracji, czy tworzenia przeróżnych zestawów. Moje ulubione okazy, które oznaczam serduszkiem możecie odnaleźć po prawej stronie bloga pod popularnymi postami. Tak powstaje moja Fashionlista.
A dzięki temu profilowi stworzyłam przepiękny kolaż idealny na niejedną imprezę. Jedynie bransoletki pochodzą z polskiego sklepu Malvaretki, a reszta to arcydzieła zagranicznych projektantów. Poniższy zestaw postanowiłam zgłosić również do konkursu ;-) Nawet jak nie uda się wygrać, to zawsze mogłam nacieszyć oko patrząc na tak piękne ubranka. A Wam jak się podoba mój zestaw PARTY STYLE?

bransoletki - Malvaretki, pozostałe elementy zestawu zaczerpnięte ze strony Fashionlista

Dawno na blogu nie prezentowałam nic na temat muzyki, więc dziś pochwalę się tym co mi w uszach gra. Jest to najnowsza piosenka Eweliny Lisowskiej ,,W stronę słońca". Bardzo pozytywny utwór o świetnym tekście, a wokalistka ma przepiękny, mocny głos. Czułam, że Ewelina zajdzie daleko. Była moją faworytką jeszcze w programie X-Factor i wcale nie trzeba wygrać aby osiągnąć sukces ;-) A kto nie słyszał tego singla to zapraszam do posłuchania. Na prawdę warto!

,,Mrugną aż pofruną szyby z okien
Rozpalamy znowu tu nasz ogień
Każda chwila jest wiecznością
Kiedy miłością podbijamy kosmos"



5 komentarzy:

  1. Jaki piękny zestaw :)))
    Butki są mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna narzutka z tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Ewelinę, ma świetny głos i udowodniła, że tekst w języku polskim wcale nie musi być tandetny. Co do modowej strony Twego bloga to podoba mi się ten kolaż. Wgl jestem fanką cekinów, które dodają klasy i nie wyglądają jak te rodem z targu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i dodatki do niej. Ewelina ma świetny głos.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger