"" Kasia Koniakowska Blog "

Kolejny mały sukcesik w gazecie naszemiasto.pl

Rok 2013 zapowiada się na prawdę miło. Dziś ukazała się kolejna maleńka wzmianka o mnie w bezpłatnej gazecie naszemiasto.pl Poznań. Udzieliłam wypowiedzi na temat kobiecych metamorfoz. Może w artykule nie zacytowano moich słów, ale powielają się one z wypowiedziami innych osób. Doznałam szoku, gdy napisano w nim, że jestem jedną z najbardziej znanych blogerek modowych. Zapomniano chyba dodać, że w Poznaniu ;-) Jest mi niezmiernie miło, ale na te miano muszę jeszcze duuuuużo pracować.

Artykuł możecie przeczytać tutaj na stronie Naszemiasto.pl

Albo ściągając dodatek Poznań do gazety i widnieje moje nazwisko na pierwszej stronie ;-) Jak miluśko.
Jest on dostępny tutaj.

Dla mnie to malutki sukcesik blogowy, który ogromnie cieszy. Wyznaję zasadę małymi kroczkami do przodu.

A co najważniejsze to dzięki Wam Czytelnikom, tworzę to wszystko i Wy jesteście moim Sukcesem ;-)



6 komentarzy:

  1. Gratuluje kochana! Życze jeszcze wiecej sukcesów.
    Trafilam tu z MP i z mila checia wzajemnie zaobserwuje.
    Pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczne gratulacje, zycze ci więcej taki artykułów i sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :))) gratuluję :) ja ubiegam się teraz o stanowisko redaktora w gazecie :)) może kiedyś coś napisze o Tobie :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to trzymam mocno kciuki i byłoby mi na prawdę miło, zawsze służę pomocą, radą, wywiadem ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger