"" Kasia Koniakowska Blog "

koszulki z ćwiekami czyli DIY

Wciąż przychodzą nowe trendy a moje upodobania z czasem się zmieniają. W związku z tym, że mam wiele ubrań, z którymi ciężko mi się rozstać, postanowiłam zwykłe bluzeczki przerobić w najnowsze HITY, które obowiązkowo powinny znajdować się w szafie.
Nie lubię wydawać wiele pieniędzy na ciuchy, które są obecnie hot i trendy, ale bardzo pragnę je mieć, bo oczarowały mnie. Najgorsze jest to, że te najmodniejsze ciuszki są właśnie najdroższe. Nie dajmy się zatem zwariować i zróbmy coś samemu. Z niewielkim wkładem naszej pracy, osiągniemy bombowe efekty. Liczy się TYLKO POMYSŁ i CHĘCI!

Dziś mam dla Was prościutkie DIY, które zrobiłam wczoraj. Właśnie w tej bluzeczce wybiorę się w czwartek na pokaz Mariusza Przybylskiego. Zdjęcia bluzeczki w stylizacji już niedługo.

I jak podobają się efekty mojego DIY?







9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na przerobienie zwykłej bluzki w coś bardzo modnego i ciekawego ;)
    zapraszam na nowego posta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. i od razu bluzka zyskuje! super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak niewiele trzeba,a efekt jest super:) Uwielbiam ćwieki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna koszulka, bardzo w moim stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ci to wyszło ;)

    PS. Czy te workery z poprzedniego posta są ocieplane?

    Dodaję cię do obserwowanych i zapraszam do mnie: marionetka115.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ;-) Te workery w sumie nie są ocieplane, ale wewnątrz mają cienką warstwę materiału, który powoduje że jest w nich ciepło. Ja chodziłam w nich w największych mrozach, zakładając zwykłe skarpetki i nie odczułam chłodu, są bardzo wygodne te butki i bardzo polecam. Należą do moich ulubionych zimową porą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, uwielbiam ćwieki

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger