"" Kasia Koniakowska Blog "

nastała zima

W sobotę wybrałam się na dość ciekawy casting. Szczegóły zdradzę Wam już niedługo, bo nie znam jeszcze ostatecznego wyniku. Tego dnia w Poznaniu spadło mnóstwo śniegu, więc wyglądałam jak bałwanek. Na szczęście wzięłam coś zielonego, bo to taki optymistyczny kolor, kojarzący się z nadzieją, że może się uda ;-) W drodze na casting zrobiłam kilka szybkich zdjęć.







A dziś w skrzynce czekała na mnie przemiła niespodzianka, gdyż otrzymałam kartę VIP na Targi Mody w Poznaniu, które mają odbyć się 19 -21 lutego. Karta upoważnia do bezpłatnego wejścia na Targi. Bardzo miły gest i na pewno skorzystam.



9 komentarzy:

  1. śliczna kopertówka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać, aż zdradzisz nam tajemnicę tego castingu :D i zazdroszczę wejściówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cię ośnieżyło! nienawidzę zimyyyy...Fajna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia, oby wyniki były jak najlepsze dla Ciebie :-) sliczna kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że u ciebie pogoda taka sam ja u mnie. Czyli ciągle pada i pada.
    Bardzo fajna kopertówka.
    Gratuluję wejściówek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz:) Kopertówka ma świetny kolor. U mnie też ciągle pada,choć mi to nei przeszkadza;) Lubię śnieg:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, przepiekna kopertówka:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja

    zapraszam na mojego nowego bloga modowego

    czarno-to-widze.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger