"" Kasia Koniakowska Blog "

Shiny Box - kosmetyki dla niedowiarków

Kochani

O akcji zbierania punktów na Shiny Box słyszałam już od dawna, ale ja należę do grupy niedowiarków i zazwyczaj sceptycznie patrzę na otrzymywanie czegoś za darmo. Aż się wreszcie skusiłam, gdy moja znajoma zebrała punkty i za darmo dostała do domu kilka dość drogich, ekskluzywnych kosmetyków. I wtedy powiedziałam sobie skoro ona dostała to ja też tak chcę ;-)

Zatem kto chętny i chciałby otrzymać taką paczuszkę kosmetyków również dla siebie, zapisywać się śmiało:

Oto link:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger