"" Kasia Koniakowska Blog "

sposoby na zimowe wieczory

Ostatnio nie mam weny do przedstawienia jakiejś ciekawej stylizacji, jakoś strasznie zimno na dworze i nie chce się wychodzić. Za to zajęłam się małymi eksperymentami. Obecnie staram się zrobić DIY i w efekcie ma powstać bluzeczka ombre. Szczegóły i instrukcje już niedługo na blogu. Wciągłam się również w tworzenie kolaży, które startują w przeróżnych konkursach. Oto moje prace. Które najbardziej przypadły Wam do gustu?

1. W stylu rock & roll
2. Stylo w zimowej kurtce 
 3. Na studniówkę
4. Na imprezę

2 komentarze:

  1. Mi się wszystkie podobają.
    Trudny wybór, ale 1 chyba bym wybrała.

    PS: Byłabym wdzięczna gdybyś weszła na tę stronę i zagłosowała na mój blog.
    http://blogmiesiaca.blogspot.com/
    Mam numerek 5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestaw kupił moje serce <3 Kocham ćwieki i ostry charakter w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger