"" Kasia Koniakowska Blog "

stylizacja neon

Dziś zestaw, który jeszcze nie prezentowałam na swoim blogu. Tym razem odważyłam się wykorzystać żywe, neonowe kolory. W związku z tym, że za oknami wcześnie robi się ciemno, dni są dość krótkie i często deszczowe, chciałam ożywić troszkę atmosferę i przypomnieć sobie barwy wiosenne. Do klasycznego czarnego kombinezonu dołożyłam marynarkę, pasek i naszyjnik w barwach neonowej zieleni. Do tego założyłam czarne skórzane kozaki i oto elegancki zestaw, wyróżniający się w tłumie.
Troszkę pobawiłam się barwami i efektami na zdjęciach i myślę, że efekt wyszedł cudowny, nawet lepszy niż się spodziewałam. Na chwilę obecną to mój ulubiony zestaw ;-)














Kozaki - Vintageshop.pl, Bransoletka - Bracelet Sun, naszyjnik - Justynaa7  , pasek - With Vanity Shop,żakiet i kombinezon - Second Hand


9 komentarzy:

  1. Wczoraj w sklepie wlasnie widzialam takie neonki w nowych,juz wiosennych kolekcjach. Ciesze sie, ze bede znow modne.

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka swietnie rozswietliła strój; extra; :)
    mam pytanie czy mogłabyć zaprezentować stylizację na konkretną okazję a mianowicie chodzi o rozmowę o pracę; jakbyć skomponowala strój
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, sama byłam na rozmowie o prace jakiś czas temu, ale niestety nie zrobiłam zdjęć stroju. W najbliższych dniach postaram się pokazać kilka pomysłów ;-)

      Usuń
  3. Marynarkę masz genialną i jak najbardziej pasują do Ciebie takie kolory :)
    pd. bransoletka już doszła i jest cudowna, dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie wyróżniasz się z tego obecnego szarego światka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że ci tęskno już za wiosną. U mnie długo oczekiwany śnieg. Chociaż wolałam żeby był na święta lub sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie w miętowym kolorze!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger