"" Kasia Koniakowska Blog "

Tani sklep internetowy afw-store.pl

Po wielu poszukiwaniach wreszcie natknęłam się na polski odpowiednik zagranicznych tanich sklepów. Ceny są podane w złotówkach, więc nie muszę ich sobie przeliczać. Dla mnie jednak najważniejsza opcja to możliwość płacenia za zakupy zwykłym przelewem, gdyż nie posiadam konta na PayPal.
Myślę, że jakość produktów również jest dobra i nie trzeba się o to bać. Robiąc wiele zakupów w internecie przyznam szczerze, że większość sklepów ma podobną jakość, a różnią się tylko cenami. Nie od dziś wiadomo, że prawie wszystko i tak pochodzi z Chin.
W sklepie afw-store.pl znalazłam kilka perełek, które przeciągły moją uwagę, a ceny są na prawdę bardzo kuszące.

Najpierw odwiedziłam zakładkę Oferty specjalne. i tam np. jest taki piękny, biały płaszczyk.
Cena: 44,20 zł

W dziale najczęściej kupowane, znalazłam ciekawą luźną tunikę
Cena: 14,30 zł
oraz śliczna czarną sukieneczkę
Cena: 22,70 zł

W ofercie sklepu tak na prawdę znajdziemy wszystko, od ubrań po torebki i dodatki.
Cena: 37,30 zł

Cena: 33,60 zł

I jak Wam się podobają rzeczy? Więcej znajdziecie w sklepie.

13 komentarzy:

  1. Jakoś im nie ufam, niektóre opisy jakby wprost z tłumacza google wzięte :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo mi się podoba:) Odwiedziłam ten sklep i naprawdę są świetne rzeczy w atrakcyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zostałaś nominowana :)

      Usuń
    2. O dziękuję, bardzo mi miło ;-)

      Usuń
  3. Ciuchy rewelacyjne. Tylko czy w rzeczywistości też tak wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. torebki kuszą! ciekawe jak z jakością...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Trafiłem przez przypadek, ciekawy blog. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. japan style? pewnie prują się po drugim ubraniu. ale rzeczy fakt cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że nie jest tak źle z tą jakością. Widziałam u wielu blogerek, że rzeczy są dość porządne, w sumie na bazarach i w niektórych sieciówkach sprzedają taką sama jakość, więc chyba jesteśmy przyzwyczajeni ;-)

      Usuń
  7. rzeczy są świetne ale zapewne w rzeczywistości nie wyglądają aż tak cudnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czarna sukienka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger