"" Kasia Koniakowska Blog "

ukochane żakiety

Ostatnio obsesja na punkcie marynarek już mi przechodzi, ale ta prezentowana dziś należy do moich ulubionych. Czarno-szara marynarka w gęste pionowe paski idealnie wyszczupla.

W przeciwieństwie do tego co niektórzy piszą, że grube rajstopy pogrubiają i skracają nogi uwierzcie mi wcale tak nie jest! Ja dzięki takim rajstopom mogę założyć jakąkolwiek sukienkę, bo mam dość masywne nogi i bez rajstop wyglądają nieciekawie. Zgodzę się, że wysokie szpilki wydłużają nogi, ale niższe butki na małym obcasie są bardziej wygodne i lepsze takie niż płaskie obuwie. Mały obcas i tak doda kobiecości i spowoduje, że figura  będzie bardziej wyprostowana i seksowniejsza. To nie oznacza, że nie noszę wysokich szpilek, ale chcę Wam pokazywać różnorodność, aby każdy odnalazł coś dla siebie.

Do kolorów szarych dobrałam włochatą, dużą torebkę i w tym samym odcieniu kremowe lakierkowane czółenka, jeszcze trochę złotej biżuterii i Voilà !

 Ten zestaw idealnie do mnie pasuje, uwielbiam taką stylistykę ;-)





 Butki czółenka - Świat Butów 24, Sukienka - Terranowa, naszyjnik, torebka - HM, zegarek - New Yorker, żakiet - SH


7 komentarzy:

  1. Ładna kreacja. Torba bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam futrzane torebki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja:) A futrzana torebka...świetna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. futrzasta torba wymiata ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki są cudne :) Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna torebka! uwielbiam :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger