"" Kasia Koniakowska Blog "

Zimowa aura

A jedna udało się pokonać chłodną zimę i wyskoczyć chwilkę na zdjęcia. |Było dość wietrznie, ale dałam radę. Buty, które mam na zdjęciu idealnie nadają się na śnieg i zimową aurę. Głęboko w szafie znalazłam spodnie, które dostałam od mamy w prezencie. Nie przypuszczałam, że staną się one tak modne. Motyw wybielanych spodni to ostatnimi czasy kompletny szał. To dowód na to, że moda lubi się powtarzać ;-)







Buty - Deashop, torebka, płaszcz - Tally Weijl, naszyjnik - efoxcity.com, sweter, spodnie - priv


12 komentarzy:

  1. Uroczo wyglądasz spodnie i buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW ! workery genialne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam brrrrrr, torebeczka genialna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny naszyjnik ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. znakomicie dobrane, świetna stylizacja

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Ciebie u siebie na blogu.
    Zapraszam do zabawy.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2013/01/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba:)
    Zostałaś oTAGowana! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger