"" Kasia Koniakowska Blog "

kolejne małe DIY

W związku z tym, że jest weekend jutro obiecałam sobie zrobienie kilku zdjęć ze stylizacją. Mam nadzieję, że się uda.
Dziś mam dla Was kolejne moje małe DIY, które ostatnio próbuję robić w domu. Powiem szczerze, że nawet spodobała mi się zabawa w zdobienie bluzek ćwiekami, albo wybielane rzeczy.
Oto kilka moich pomysłów, które udało się zrealizować. Może zdjęcia zachęcą Was również do eksperymentowania z ubraniami ze swojej szafy. Gorąco zachęcam, gdyż to fajna zabawa. Ja robiąc takie rzeczy włączam swój ulubiony serial i łączę przyjemne z pożytecznym. Życzę Wam powodzenia ;-)

1. Czarna koszula ze złotymi ćwiekami na kołnierzyku

2. Spódnica jeansowa ombre, którą wybieliłam w Ace i dodatkowo na kieszące doczepiłam złote ćwieki 

3. Jeansowe spodenki do połowy wybieliłam a Ace, dziury zrobiłam nożyczkami i pumeksem, a nad kieszonką dodałam kilka ćwieków.


4. Jeansy rurki wybieliłam partiami w wybielaczu aby powstały paski. 
Teraz myślę, że wyglądają ciekawiej ;-)


Tak oto z nudnych rzeczy można zrobić coś ciekawego i modnego. 


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły :) Zachęciłaś mnie i chyba spróbuję wybielić spodnie albo jakąś spódniczkę; a bluzka z ćwiekami świetnie wygląda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka i spodnie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula popieram poprzedniczki w wypowiedziach- świetna :)
    Wszystkie rzeczy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger