"" Kasia Koniakowska Blog "

Kto kocha prezenty

Jutro wybieram się na spotkanie szczecińskich blogerek. Będę tam w dwóch osobach, czyli jako sponsor i jako blogerka. Dla każdej uczestniczki (20 osób) przygotowałam mały upominek w postaci bransoletki Fashion Hand z wizytówką, którą ostatnio stworzyłam. Prezent zapakowałam w pomarańczowe woreczki.
Jest to moja pierwsza wizyta na takim spotkaniu i bardzo się ciesze że zostałam zaproszona ;-)
Troszkę się denerwuję czy bransoletki przypadną do gustu, ale ogólnie jestem dobrej myśli. Lubię dawać prezenty, ale otrzymywać jest również miło ;-)
 Już niedługo relacja, a teraz lecę szukać jakiejś skromnej stylizacji na jutro. Czas pobuszować trochę po szafie.


4 komentarze:

  1. Ja lubię dostawać prezenty, ale jeszcze bardziej lubię dawać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, jakie szczęściary, na pewno się ucieszą!
    Też miałam dojechać, ale w zimę nie lubię polskich transportów, więc może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, bransoletki są przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger