"" Kasia Koniakowska Blog "

Pokaz Mariusza Przybylskiego Warszawa

Dziś mam dla Was masę zdjęć z pokazu Mariusza Przybylskiego, w którym miałam przyjemność uczestniczyć ;-) Nie spodziewałam się tylu gwiazd jakie przybyły, a zabawa była boska, sam pokaz również był przepiękny. Tego czwartkowego wieczoru Warszawa podbiła moje serce. Poniżej prezentuję dużą ilość zdjęć z tego wydarzenia. Zapraszam do oglądania!


 Agnieszka Szulim - prezenterka
 Ania Bosak - tancerka z You Can Dance
 Anna Wendzikowska - aktorka

 Joanna Krupa - modelka, jurorka Top Model
 Kasia Cichopek - aktorka
 Magdalena Modra - piosenkarka
 Marcin Tyszka - fotograf
 Mateusz Damięcki - aktor
 Paulina Sykut - prezenterka
 Ramona Rey - piosenkarka
 Robert Kupisz - projektant
 Tamara Arciuch- aktorka i Bartek Kasprzykowski - aktor
 Tomasz Jacyków - stylista

A tutaj wywiad dla Pudelek.tv ;-)

Ja z prześliczną Kasią Figurą ;-)

Również skorzystałam z okazji zdjęcia na czerwonym dywanie ;-)
 Kasia Koniakowska - blogerka

Bohaterki wieczoru, czyli ja i moja siostra Beata

Sposorzy: Martini, Voda naturalna








A oto kilka zdjęć samej kolekcji. Nie udało się nam usiąść, ale znalazłyśmy podwyższenie i oto kilka zdjęć z kolekcji PULSAR wiosna/lato 2013 Mariusza Przybylskiego Królowała biel, czerń, złoto i pomarańcz ;-)






Wspaniałe wydarzenie ;-)

6 komentarzy:

  1. na pewno wspaniale się bawiłaś;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-cyrkonia-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zazdroszczę Ci, że zobaczyłaś tyle gwiazd w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. WIdać, że się świetnie bawiłaś, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tylko pozazdrościć, na pewno nie zapomniane przeżycie:)
    Zapraszamy do nas na dwie nowe stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger