"" Kasia Koniakowska Blog "

Targi Mody Poznań luty 2013

W ubiegłym tygodniu postanowiłam wybrać się na Targi Mody. To była moja pierwsza wizyta na tego typu imprezie, a w związku z tym, że mieszkam bardzo blisko, to nie mogłam ominąć takiej okazji. Największą uwagę przykuwały pokazy mody i moim zdaniem był to najciekawszy element tego wydarzenia. Na scenie modowej oprócz renomowanych firm zaprezentowali się młodzi projektanci w ramach projektu ,,Future".

Targi Mody to głównie poznawanie ekskluzywnych marek, którzy tego dnia prezentowali swoje produkty. Przyznam się szczerze, że 3/4 firm było mi nieznane. Bardzo miło było pooglądać różne kolekcje ubrań i butów, jednak nie skusiłam się na żadne zakupy, gdyż wszystko było nie na moją kieszeń i nie zachwyciło mnie na tyle, aby zrobić ogromne WOW i nie móc oderwać od tej rzeczy swoich oczu.

Poniżej prezentuję Wam mnóstwo zdjęć z tego wydarzenia. Miłego oglądania ;-)


Ja z kochaną Olą na pokazie ;-)























6 komentarzy:

  1. Też bym się wybrała z miłą chęcią na targi mody, ale u mnie w mieście raczej za szybko ich nie będzie o ile w ogóle będą.

    OdpowiedzUsuń
  2. omg! zwariowałabym ! zazdraszczam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa impreza, czasem na takich bywam ale zazwyczaj tylko pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciało by się mieć te wszystkie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/27/2013

    No nareszcie post na temat Targów, Kaśka! :D Oczywiście pokaz zwyciężył, a mi było bardzo miło, że mnie zabrałaś ;) pzdr. O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger