"" Kasia Koniakowska Blog "

Wizyta w Szczecinie - cz II

Powoli emocje opadają, zostają już tylko miłe wspomnienia ze spotkania blogerek w Szczecinie. Dziś mam dla Was zdjęcia, które uchowały się w moim telefonie. Na spotkaniu postanowiłam przymierzyć czapkę z ćwiekami, którą można oglądać w niejednym sklepie internetowym, ale jeszcze nie odważyłam się jej kupić. Zdjęcie wyszło dziwnie słodkie, ale co tam mi się podoba ;-)
Mam nadzieję, że do Szczecina jeszcze nie raz przyjadę i obejrzę go troszkę dokładniej niż tylko z tramwaju lub z mostu na pkp.
Niedługo na blogu pojawi się troszkę muzyki, gdyż tworząc tego bloga chciałam aby był modowo-muzyczny, a przekształcił się chyba w lifestylowy. Jak to się mówi plany i koncepcje ulegają zmianie i jakoś tak wyszło z moim blogiem ;-)




Zniżka do Reserved, jaką otrzymałam na spotkaniu ;-)

Zestaw bransoletek Fashion Hand jaki miałam na spotkaniu blogerek.


9 komentarzy:

  1. jak mnei zaprosisz to chetnie wpadne na wiosne na kawke :D :*


    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zadowolona jesteś ze spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ten widok z dworca dobrze znam :) I drogę do centrum handlowego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszamy częściej :-) trzeba się poznać lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. you are so gorgeous!

    I am following now on GFC and Bloglovin, hope you follow back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia, choć moje miasto wygląda na nich tak... szaro :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger