"" Kasia Koniakowska Blog "

wyjątkowy asortyment W Coeurtizane Butik

W internecie możemy znaleźć mnóstwo sklepów z ubraniami, biżuterią i akcesoriami. Jednak tylko część z nich zasługuje na miano oryginalnych i wartych uwagi. Dziś chciałam Wam polecić przeuroczy sklepik Coeurtizane Butik, znajdujący się w Poznaniu na ul. Taczaka 14.
Koniecznie zajrzyjcie tam gdy będziecie w Poznaniu, a dla tych co im jest nie po drodze zapraszam do sklepu internetowego. Polecam składanie zamówień w weekendy, gdyż przesyłka jest wtedy GRATIS!

Jest to idealne miejsce dla łowców niepowtarzalnych, unikalnych rzeczy. Kto pierwszy ten lepszy, gdyż sklep    posiada zazwyczaj pojedyncze sztuki. Idąc ulicą nie będziemy się martwić, że ktoś nas minie z tą samą torebką czy spodniami. Ceny są bardzo przystępne, polecam dział wyprzedaże. Ja upatrzyłam sobie kilka perełek i nie mogę się zdecydować, którą rzecz bardziej chcę.

W dziele wyprzedaże znajdziecie m.in.:


W dziale biżuteria są takie błyskotki jak:


Natomiast zakładka torby i torebki zachwyca takimi produktami jak:



Z resztą co ja Wam tu będę pokazywać. Myślę, że na zachętę tyle zdjęć wystarczy, a teraz czas na łowy. Zapraszam na zakupy do Coeurtizane Butik.

2 komentarze:

  1. Torebka z czaszką jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ceny sa gigantyczne :O

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger