"" Kasia Koniakowska Blog "

fioletowa koszula i ćwieki

I znów nastała zima... A jeszcze kilka dni temu tak pięknie grzało wiosenne słoneczko. Myślałam, że do zdjęć uda mi się ściągnąć płaszcz, ale jednak nie odważyłam się, aż tak poświęcić. Jeszcze troszkę muszę poczekać na cieplejsze powiewy wiatru. 

Dziś przedstawiam kolejną stylizację z koszulą DIY. Pokochałam ozdabianie ubrań ćwiekami, co wzbogaciło moją szafę o przeróżne kolory koszul i nowe modele ;-) 
Mocny, fioletowy kolor koszuli zestawiłam z czernią, co przepięknie podkreśliło tą barwę. Stylizację zdobią złote akcenty w postaci ćwieków na koszuli czy torebce. W związku z tym, że sesja wiązała się ze spacerem leśnym, nie mogło zabraknąć czarnych sneakersów ( ze sklepu Czasnabuty.pl), które łączą wygodę i elegancję w jednym. Natomiast duża torba i biżuteria to nabytki z nowej sieci sklepów Sinsay.

Kocham proste, ale jakże efektowne zestawy, do których  z pewnością zaliczę dzisiejszy outfit ;-)









sneakersy - czasnabuty.pl, bransoletki i torba - SinSay, koszula - DIY, spodnie - SH, płaszcz - Tally Weijl

19 komentarzy:

  1. Torba wygląda bardzo ciekawie, w jakiej jest cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba w sklepie Sinsay kosztowała 49 zł.

      Usuń
  2. Anonimowy3/10/2013

    yyy no niezbyt,jakoś tak dziwnie,bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet idealnie komponuje się z czernią.
    Fajna psinka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk :) Ładnie ozdobiłaś koszulę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, jak zwykle zachwycasz:) Bardzo lubię Twoje stylizacje. Świetnie Ci w tym fioletowym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło ;-)

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz :* a kolor koszuli jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna koszula, powiem Ci że wszystko na Tobie wygląda genialnie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) pasuje Ci kolor różowy :) świetnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super !

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska torba :) Bardzo podoba mi sie Twój blog wiec obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, otagowałam Cię w TAGu o domowym SPA :) Zapraszam po szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw! lubię takie połączenie kolorystyczne:)
    piesio uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, ślicznie;) a ten piesek to dopiero świetny dodatek do zdjęć;0

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy sklep z ćwiekami i innymi akcesoriami :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=28320238

    proszę kliknąć w link do Allegro, żeby obejrzeć naszą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy7/15/2013

    Wszystko świetne tylko bluzke zamieniła bym na na biały lub beżowy troszkę szerszy sweterek :) i było by cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger