"" Kasia Koniakowska Blog "

Jakich masz przyjaciół?

Dziś dość nietypowy post na moim blogu, ale od czasu do czasu będę wprowadzać coś odmiennego od mody, aby każdy mógł znaleźć tutaj coś dla siebie.
Mam dla Was filmik, pokazujący na prawdę ciekawą historyjkę, w której przyjaciele zostają poddani próbie. Warto obejrzeć go do końca, gdyż ono najbardziej zaskakuje ;-) U mnie pojawił się uśmiech na twarzy i myśl: ,, No to ładnie!". Reklama troszkę długa, ale warta obejrzenia. Przyznam Wam szczerze, że gdybym ja znalazła się w takim miejscu, no to byłabym troszkę przerażona, ale nie zdradzam już nic więcej i zapraszam do obejrzenia. 


Reklamę nakręcił znany producent piwa - Carlsberg.


Ciekawe kto z Was ma takich prawdziwych przyjaciół, którzy nawet w środku nocy podążyliby Wam na ratunek...

4 komentarze:

  1. chyba nie mam tych przyjaciol w trakim razie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik!

    I poczułam się dobrze, bo wiem że mam takich przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger