"" Kasia Koniakowska Blog "

Modnie w ciuchach z Second Handu?

Ja osobiście mówię TAK ciuchom z lumpeksu. Uważam, że nie tylko można tam znaleźć świetne perełki, ale i również wyjdziemy stamtąd z modnymi ciuchami w torbie. Nie od dziś wiadomo, że moda w Polsce na pewne trendy przychodzi troszkę później, zatem wiele ubrań w Second Handach to bestsellery niejednych sklepów z Anglii, Francji, czy USA.
Moda również płata figle i lubi się powtarzać. Oczywiście nie mówię, że każda bluzeczka czy sweterek to najnowszy hit mody, ale zdarzają się cudne perełki, które ubrane do odpowiedniego stroju powodują, że stylizacja jest na topie i trendy.
Dowodem na to są moje dzisiejsze łupy z Second Handu. Znalazłam w nich koszulową mgiełkę o kroju asymetrycznym, koszulę z motywem zwierząt - u mnie to tygrys oraz wiosenną koszulkę ze złotym kołnierzykiem i mankietami. Nie zawsze uda się znaleźć ubrania które zachwycają, ale warto przychodzić na nową dostawę i popaść w wir szalonego wyszukiwacza perełek.

A oto zdjęcia moich zdobyczy. Na wieszaku może nie prezentują się zbyt rewelacyjnie, ale niedługo pojawią się wiosenne stylizacje i te perełki nabiorą nowego wyrazu ;-)




19 komentarzy:

  1. pierwsza rewelacjaa! pozostałe dwie też ciekawe. ja tam wrzucam sobie na fanpage, nie lubię smiecić bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na blogu nie chcę zamieszczać tylko stylizacji, ale obiecałam sobie regularnie pisać posty średnio co 2 -3 dni, a w związku z tym, że jest zimno, nie mam nowych zdjęć zestawów. W związku z tym postanowiłam pokazać również co można znaleźć w lumpeksach, bo pewnie wiele jeszcze osób nie jest przekonana aby tam kupować ( ja 2 lata temu omijałam te sklepy szerokim łukiem), stąd ten post ;-)

      Usuń
    2. Ja myślę, że od tego m.in. jest blog, żeby wrzucać swoje nowości :) zwłaszcza, że to nie pierwszy taki post Kasi, z tego co pamiętam.. A pierwsza koszula rzeczywiście fajna :)

      Usuń
    3. Rzadko wrzucam zdjęcia samych ubrań, ale to prawda pojawiło się kilka takich postów ;-)

      Usuń
  2. ja uwielbiam sh ;) Twierdzę, iż aby ładnie, stylowo i na czasie się ubrać, wcale nie trzeba wydawać majątku na znane marki ;) Kocham buszować w sh i też mam wiele perełek w swojej szafie ;)

    Wpadnij Kasia do mnie - ps. lubię Twój fan page na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza koszula genialna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak w sh mozna znaleźć fajne perełki chociaż ja nie mam talentu do szukania i uczula mnie ten zapach:( ale lubie raz na jakiś czas zajść i zobaczyc czy nie ma czegoś ciekawego;) takim trafem wpadła w moje rece bluza z Hellą kitty:PP
    Piękne koszule, w sumie bardzo często można ładne koszule dostać w sh tylko niestety ja w koszulach nie chodzę.. albo baaaaardzo rzadko.. :))
    czekam na stylizacje w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja SH mówię TAK TAK TAAAK!! Moje ulubione ubrania mam właśnie z lumpeksów, tam też dopadłam ocieplane conversy w których przechodziłam pół zimy :)

    A te koszule... Każda genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow your header is amazing the pcitures are great you have such an expressive face <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również należę do tych osób, które mowią SH "TAK" :))
    Pierwsza koszula jest genialna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna fioletowa koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza koszula - jak najbardziej na tak. Kolor jest cudowny, chętnie bym Ci ją skradła ;)

    PS. Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, gdzie publikuję zdjęcia swojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. im following you on google now too!

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie tylko niebieska/fioletowa koszula :D
    reszta nie w moim stylu,ale wszystko zalezy jak zestawisz.
    mamy podobna figure,wiec bedziesz moja inspiracja :)

    obserwuje i zapraszam do siebie NA ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się fajnie te koszule zestawić i bardzo mi miło że jestem czyjąś inspiracją ;-)

      Usuń
  12. granatowa koszula jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, to tutaj byśmy się dogadały, też uwielbiam sh ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielona najbardziej mnie zaciekawiła. Nie mogę doczekać się kreacji z nią.

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne najbardziej przypadła mi do gustu ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger