"" Kasia Koniakowska Blog "

Paski Striped

Już prawie zachodziło słońce, ale udało się zrobić kilka zdjęć z moją nową narzutą w najmodniejszym w tym sezonie stylu, czyli w więzienne paski. Ubranko pochodzi ze sklepu AFW-Store.pl i razem z przesyłką kosztuje tylko 37 zł, więc na prawdę warto. Zresztą sami zajrzyjcie na rewelacyjne ceny w tym sklepie i ciekawe produkty - kliknij. Tutaj znajdziecie narzutę prezentowaną w poście - kliknij. Jest dość nietypowa, gdyż z tyłu występuje czarna siatka, a jej krój jest asymetryczny. Dla mnie idealna na pierwsze wiosenne dni, których już nie mogę się doczekać ;-)
Do reszty zestawu dobrałam mój ulubiony T-shirt z ciekawym motywem i butki w paski z HM, które kupiłam na zimowych przecenach za 20 zł i wreszcie mają swoją premierę na blogu. A oto dzisiejsze zdjęcia ;-)






Marynarka/ narzuta - AFW-Store.pl, bluzka - Terranova, Torebka - New Yorker, Buty - HM, naszyjnik - Edibazzar, bransoletki - K-Trend, Fashion Hand.

25 komentarzy:

  1. Osobiście muszę przyznać, że w ogóle nie podoba mi się ten motyw więziennych pasków, jednak Twoja narzutka wyjątkowo przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm loving the stripes babe! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? We also have a giveaway going on right now! xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    Enter our current Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  4. o, paski też u Ciebie - istny szał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka i marynarka są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie torebka tshirt i narzutka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka. Paski są teraz modne. : ) Obserwujemy , bo ja już. : * POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna marynara!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super masz tą narzutkę!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit a tą narzutkę to sama chyba postaram się upolować :)
    obserwuję, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! :)
    obserwuję i liczą na to samo: http://mojstylmojamoda.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great outfit! :) I love the variations of black and white! :)

    xx
    http://patriciaericaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty ! *.*
    Ale nie na mnie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pasiak :)
    masz piekne oczyska
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się narzutka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna marynarka!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygladasz!;) bardzo ładne bransoletki :-) pozdrawiam i zapraszam www.neufneufsecrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty.
    Szukam właśnie takich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :)
    O super wyglądasz!! :) narzutka boska!! :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit ;) Jedynie co to dobrałabym większą torebkę <3
    Cudowna narzutka! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek i bransoletki świetne ♥
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka najbardzej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy7/15/2013

    Podoba mi się ;) wywal tylko ciemne rajstopy! ;) dwie bransoletki oprócz tej z kolcami i naszyjnik xD i będzie cacy ;) pasują ci paski czernie biele beże i czasami male akcenty neonowe ;)
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger