"" Kasia Koniakowska Blog "

Prosty KONKURS wystarczy tylko oddać głos

Chcąc podziękować Wam za oddawanie na mnie głosów mam dla Was KONKURSIK.

Bardzo potrzebuję Waszych głosów w plebiscycie, który może spełnić marzenia ;-)
W nagrodę spośród głosujących wylosuję zwycięzcę, który otrzyma dowolną bransoletkę ze sklepu Fashion Hand.
Głosować można codziennie.

Pamiętajcie aby przy pierwszym głosowaniu potwierdzić swój adres email, aby głos był ważny.

ZASADY KONKURSU:
1. Wystarczy tylko oddać głos na Blog of Kasia Koniakowska, klikając w link:

http://poznan.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/96,blog-of-kasia-koniakowska,4158,id,t,kid.html


2. W komentarzach na moim facebooku - tutaj dodaj komentarz, każdego dnia gdy oddałeś głos.

KONKURS TRWA do 12 kwietnia, a następnego dnia wylosuję zwycięzcę, a jeśli będzie Was dużo, to może nawet nagrodzę 2 osoby ;-)

Ogromnie na Was liczę ;-))))))))

29 komentarzy:

  1. Przyjemny BLOG

    *Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie zagłosowałabym ale nie mam fejsa ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. no i super podoba mi sie :) Obserwuje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. GO POZNAŃ! :)

    Zapraszam na konkurs, czerwone szpilki mogą być Twoje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście oddałam głos i obserwuję :)
    Powodzenia, trzymam kciuki!
    Pozdrawiam cieplutko
    http://winter-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)
    Świetny blog <3
    dziękuję za komentarz
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam:)

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    życzę powodzenia i również dołączam do grona obserwatorów :)
    p.s. również mieszkam w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzmam kciuki i zaraz zagłosuję1 :)

    Zapraszam na konkurs z SHOELOOK.COM! Do zgarnięcia trzy pary dowolnie wybranych butów :)
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-trzy-pary-butow-od_28.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowane :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym oddać głos, ale pomimo tego, że klikam i klikam i kliiikam nic się nie dzieje. ;/
    Życzę powodzenia w konkursie
    obserwuję
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. aha, to z pewnością oddam wkrótce głos na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie, ale nie posiadam fb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia ;)
    hmm a nie będe taka zła i zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję :)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie moge cos zaglosowac ;x sprobuje pozniej :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie też chciałam kliknąć i coś mi nie wchodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani aby głos się wczytał należy zalogować się za pomocą facebooka, później wejść na swoją pocztę potwierdzić link i wtedy można oddać głos.
      Proszę Was głosiki o dla mnie bardzo ważne ;-)

      Usuń
  18. Z okazji zbliżających się świąt Wielkiejnocy chciałabym złożyć wprost od serca najserdeczniejsze życzenia, zdrowych, radosnych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wiary w ludzi, umiejętności dostrzegania piękna tego świata, wiary w siebie i we własne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  19. zostalas otagowana u mnie na blogu milo by bylo jak bys zrobiła taki post :) pozdrawiam http://blog-live-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. juz rozwiazalam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę głosować codziennie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog, oczywiście dodaje do obserwowanych :D
    Zapraszam do mnie:
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger