"" Kasia Koniakowska Blog "

outfit z kapeluszem w roli głównej

W poprzednim poście prezentowałam Wam czarny kapelusik w połączeniu z elegancką sukienką. Tym razem chciałam pokazać, że ten sam dodatek świetnie się prezentuje w codziennym zestawie. Ażurowy sweterek z motywem sowy również podbił moje serce i nie mogło go zabraknąć w tej stylizacji. Do tego jeszcze wygodne kowbojki i można przemierzać kilometry ;-)








buty - dash44, sweter- Butik, kapelusz - Second Hand, naszyjnik - HM, bransoletki - X-moda, K-Trend, Romantica.

37 komentarzy:

  1. ale cudowna bluzka!:)) pięknie wyglądasz w kapelusiku;))

    kochana wdarła Ci się literówka w pierwszym zdaniu:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszulka, ale myślę, że te spodnie w połączeniu z tymi butami wyglądają fatalnie!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i bluzka z sową cudowne.
    Bardzo dobrze wyglądasz w kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kapelusz <3
    Kocham kapelusze !
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za odwagę do założenia kapelusza. Starsznie podobają mi się kobiety i faceci w nich, ale ja jakoś nie mam odwagi się w nim pokazać.... Może dlatego że wydaje mi się że mi nie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślałam, że kapelusze mi nie pasują, ale znalazłam odpowiedni i pewnie się z nim nie rozstanę ;-) Mam nadzieję, że również znajdziesz idealny dla siebie ;-)

      Usuń
  7. ja uwielbiam kapelusze :-D a Twój jest sluczniutki :) buty też masz cudowne :-D

    Super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusza już nigdy nie ściągaj bo wyglądasz w nim rewelacyjnie :D Całość bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga za to, że nie jesteś identyczna jak inne blogerki, masz swój styl i fajnie się czujesz w swojej skórze :) Nic tylko brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za taką opinię. To dla mnie motywacja, aby się nie poddawać i robić to co kocham. Dziękuję kochana :*

      Usuń
  10. mój wzrok zamiast kapelusza przyciągnęła sówka hehe :)
    bo uwielbiam ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz!
    bardzo mi się podoba Twój sweterek z motywem sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz , a kapelusz piękny ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście bluzka z sówką jest urocza! Świetnie wyglądasz. PS. Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie wyglądasz ;)

    Co do Twojego pytania Eveline na moich paznokciach trzyma się bardzo dobrze, aż byłam zdziwiona ;) A Golden Rose i Sally Hansen utrzymują się dość dobrze, nie jakoś super długo, ale wystarczająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    http://mojstylmojamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluzka ślicznie wyglądasz obserwuje

    sylwia0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam motyw sowy- są przeurocze :). Sama mam sweter, t-shirt i naszyjnik z sową. Bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu - zarówno w eleganckiej stylizacji jak i w tej codziennej.
    Pozdrawiam,
    www.la-garderobe.pl

    I oczywiście obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kapelusz jest cudny i bardzo podobają mi się Buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie! Do twarzy Ci w tym kapeluszu :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka. Fajnie wyglądasz w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Kasiu Twoja wielkanocna stylizacja trafiła na naszą główną stronę dzięki głosom WOW! Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To wielkie zaskoczenie, bo myślałam, że stylizacja nie przypadła tak mocno do gustu ;-) Dziękuję

      Usuń
  24. koszulka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kapelusz jest ekstra !! zastanawiam się nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Kasiu, twoja super sowa jest na naszej stronie głównej. Fajnie,że z nami jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger