"" Kasia Koniakowska Blog "

Showroom w Fashion School

Za mną szalona sobota, a teraz czas na pokazanie Wam zdjęć z tego dnia. Pierwszym punktem w moim kalendarzu było odwiedzenie Fashion School w Poznaniu, które organizowało showroom. Nie wiedziałam, że tyle wystawców może się zmieścić w tak małej salce, ale jednak wszystko da się zrobić ;-)
Mnie najbardziej zachwyciły wspaniałe bluzy Brzozowska Fashion. Wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach w internecie. Po prostu cudo! Pojawiły się również młode projektantki, które wykonują rewelacyjne projekty z jeansu. Na prawdę byłam pełna podziwu. Jeśli chcielibyście poznać bliżej wystawców klikajcie tutaj.

A ja mam dla Was mnóstwo zdjęć. Miłego oglądania ;-) A Wam co najbardziej wpadło w oko?



29 komentarzy:

  1. Z chęcią bym się tam znalazła i coś sobie skompletowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne perełki! :) Boskie miałas na sobie kowbojki! :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia. uwielbiam takie akcje i szczerze zazdroszczę wydarzenia :)

    Pozdrawiam
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba ta tiulowa spódniczka na pierwszym zdjęciu :) widzę babeczki z babki cafe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z ciebie ślicznotka. Kasiu- jak ja Ci zazdroszczę. Ja zawsze biorę udział w takich akcjach i zawsze to fajna zabawa:)

    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie oczywiście:)

    Ja też obserwuję!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, czy ja tam widzę babeczki ? ;d kurczę mogłam jechać, mam blisko. ;d
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale kolorowo!:)
    + zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne zdjęcia.:)
    Boooskie czapki.<33
    Obserwuję! Liczę na rewanż.;p
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne czapki z napisami i ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czapki, babeczki i bluzy, ile tego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe sa takie eventy, zawsze duża dawka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muffinki! uwielbiam je :D mi się najbardziej podobają czapki i krótkie spodenki :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę , że ciekawie tu U Cb Kochana.: *

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia są piękne !<3
    genialne czapki *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe wydarzenie! świetne zdjęcia!
    i piękna Ty Kasiu :)
    dziękuję za obserwację, ja Twojego bloga już od jakiegoś czasu obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog! Na drugim blogu te bransoletki - to Twoje dzieła?
    Trafiłam na nie, szukając zdjęć koralików, bo sama zainteresowałam się robieniem biżuterii, a na stronach sklepów czasem te same koraliki wyglądają różnie. ;-)
    Blog więc bardzo se przydał, a dodatkowo zobaczyłam fajne dzieła. ;-)

    A co do tego postu - ciekawa musiała być wizyta w takim miejscu. Świetne są te torby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak drugi blog zawiera moje działa handmade ;-)

      Usuń
  18. Chcę muffinki ! :) A ja cię już dawno obserwuję, ale miło mi, że i ty zaczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Co jakiś czas odwiedzam blogi wszystkich komentujących u mnie czytelników, stąd możliwe że się powtórzyłam.

      Usuń
  19. świetne zdjęcia! muffinki wyglądają bardzo smakowicie :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super też bym tak chciała :)))


    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa relacja :) lubię takie eventy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. znajome te babeczki!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm . Babeczki *.*

    Obserwuję xd

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę mnóstwo świetnych rzeczy :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger