"" Kasia Koniakowska Blog "

wielkanocna stylizacja

Przez ostatnie kilka dni wchłonęła mnie całkowicie praca nad zbieraniem lajków na konkurs Modowa Bitwa Miast, jeśli ktoś chciałby pomóc zapraszam do głosowania tutaj - kliknij. Każdy głosik bardzo się liczy, głosować można codziennie ;-)

A dziś mam dla Was zdjęcia mojego stroju na Wielkanoc. Niestety śnieg i zimno pokrzyżowało plany, ale na krótko zdjęłam kurtkę, aby pokazać moją nową sukieneczkę, jak znalazłam jakiś czas temu w lumpeksie.
W związku z tym, że byłam na długim spacerze z psem i obcasy się do tego nie nadają, nie pokażę Wam butków, bo niezbyt pasowały do stroju, ale były przewygodne ;-)

A Wy jak spędziliście święta. Może ktoś wybrał się na narty skoro tyle śniegu jeszcze się utrzymało w górach?







Naszyjnik - eFoxCity, bransoletka - ArtManiDekor, bransoletka pazur- Edibazzar, kopertówka - Pracownia Twórcza Basi Czarneckiej-Sobczak, sukienka - Oasis, żakiet - SH.

34 komentarze:

  1. śliczna ta Twoja sukienka:)
    Fajna stylizacja :P
    Pozdrawiam i zapraszam do sibie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja ;D
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bosko jak zawsze i ten śliczny uśmiech <3. Jednak żakiecik mi tu ni w ząb nie pasuje ;/.
    To tylko moje zdanie, ważne że Ty czułaś się świetnie :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :)
    śliczną masz sukienkę! ja jakoś nigdy nie potrafię nic fajnego znaleźć w sh .. może zdradzisz mi w jakim Ty znajdujesz takie perełki? też mieszkam w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)))

    Zapraszam do mnie: http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie wyglądasz:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    przy okazji zachęcam również do odwiedzenia nowej strony :)
    http://e-garderoba.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka rewelacja :-)))***

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny naszyjnik i kopertówka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz, a bransoletka świetna!
    może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja. Biżuteria jednak najbardziej mnie urzekła ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kopertówka jest piękna :)
    Do twarzy Ci w takim pomarańczu :*

    pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, piękny brzoskwiniowy kolor, moje pokojowe ściany są podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. az chce sie napisać "boska koniakowska" :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hey! ja też obserwuję :)

    piękna gra faktur i kolorów, złoto do tego i moje modowe serce skacze ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję to dla mnie bardzo cenna opinia ;-)

      Usuń
  20. jesteś bardzo fotogeniczna !
    a żakiet to masz wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam szyfon! jest taki delikatny, dodaje lekkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz! oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka, ciekawe jak wygląda bez marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego
    rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow great look ! love the colours!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know ! :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy4/07/2013

    hej :) cudna sukienka!!:} perełka, żałuję , że do mojej sylwetki takie nie pasują... ale (TYLKO moim zdaniem) żakiet nie bardzo pasuje, może gdyby miał długie rękawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna torebka :) Urzekł mnie kolor żakietu :)
    Pozdrawiam :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy7/15/2013

    Hm więc tak;) torebka fajna! ale nie do tych ciuszków, i albo wytnij koronkę z marynarki do tego zestawienia albo zostaw ją i nie ubieraj jej do tej sukieneczki bo robi się zbędny przepych jak to się mówi "przerost formy nad treścią" Ale każda rzecz mi się podoba więc noś spokojnie;) a i polecam brązowe ciemne lub rude rajstopy do tego zestawienia zamiast czarnych
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger