"" Kasia Koniakowska Blog "

Czerń i panterka

Dziś stylizacja klasyczna i elegancka, czyli czerń z dodatkiem panterki.
Sukienka prezentowana na zdjęcia to kolejny okaz znaleziony w second handzie. Dodałam do niej pasek z motywem panterki, aby podkreślić talię . Do zestawu ubrałam również duży złoty naszyjnik i bransoletkę pazur. Myślę, że wyszło klasycznie ale stylowo ;-)



   





torebka - Tally Weijl, naszyjnik - eFoxCity, bransoletka - Edibazzar, sukienka - SH, pasek, buty - noname

Chciałam Was jeszcze zaprosić do odwiedzin sklepu eFoxCity. Oprócz biżuterii prezentowanej w stylizacji, znajdziecie również niesamowite sukienki na wyjątkowe okazje - evening dress. Przebierając w kolorystyce i przeróżnych fasonach, aż ciężko wybrać tą najładniejszą, ale kilka wpadło mi w oko.
Natomiast pod tym linkiem są już suknie jak dla prawdziwej damy - cheap quinceanera dress. Jeszcze nie miałam okazji założyć takie kreacji, ale wyglądają niesamowicie.
Jeśli zbliża się jakieś wesele czy poważna uroczystość na pewno w tym sklepie odnajdziecie coś dla siebie, bo jest w czym wybierać - homecoming dress.
A dla zainteresowanych tak oto wygląda w całej okazałości mój naszyjnik, który mam na sobie w dzisiejszej stylizacji.
A znajdziecie go tutaj - kliknij.

27 komentarzy:

  1. Pięknie, elegancko i mega kobieco:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo stylowo :) Super!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, torebunia cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham panterkę. mam w szafie bardzo ubrań z tym motywem.
    cudowny naszyjnik, jak zawsze jesteś uśmiechnięta i ładnie wyglądasz.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna. Uwielbiam czerń. Panterka pasuje ;-)Nic dodać , nic ująć. Oczywiście obserwuję!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten naszyjnik, świetnie wyglądasz, Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne dodatki xd

    Obserwuję xd

    Pozdrowionka xd

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu znalazłam Twojego bloga, (jupi) widzę tutaj wiele dobrego i coś czuję, że będę tutaj częstym gościem :) Bardzo ciekawe posty, i na temat- a to bardzo ważne!! pozdrawiam Cię cieplutko.


    A może byla byś zainteresowana rozdaniem u u mnie? 3 śliczne bransoletki od Gravika czekają na właścicieli,
    http://www.makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-do-rozdania-3-przepiekne.html
    z miejsca Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też ostatnio myślałam nad zestawem z elementami panterki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/16/2013

    Amazing look! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja prosta aczkolwiek z dodatkiem pikanterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie i świetne dodatki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudnie! wszytko idealne, panterki nie za dużo a w sam raz:)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny naszyjnik!
    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bizuteria:)

    Zapraszam na konkurs:)
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie klasyczne i bardzo korzystne połączenie :) świetnie to razem wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. BIŻUUUUUUU<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik i torebka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale suuuper ! ;>
    zapraszam na konkurs do mnie - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! :)http://modnaaa.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja i śliczny naszyjnik:) Czerń jest zawsze bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Drapieżnie! Naszyjnik genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak,
    o Ciebie mi chodziło.
    Bardzo podoba mi się ten naszyjnik.
    Miałam trudny wybór.
    na Twobie wygląda lep[iej niż na zdjęciu.
    Ja ostatecznie zdecydowałam się na kryształowe kolczyki.
    Jak długo czekałaś na paczkę z biżuterią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przesyłkę sporo czekałam, ok. 3 - 4 tygodni.

      Usuń
  23. ŚWIETNA STYLIZACJA :) ACH I TA PANTERKA CUDNA:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja. Naszyjnik wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedziny:)
    Również dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger