"" Kasia Koniakowska Blog "

Shopping in Szachownica

Jakiś czas temu miałam przyjemność odwiedzić sklep Szachownica mieszczący się w budynku Tesco ul. Opieńskiego 1 w Poznaniu, ale zakupów w tym sklepie można również dokonać online - tutaj.

Sklep bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Miał bardzo duży wybór zarówno pod względem kolorów jak i fasonów. Nie zabrakło również sukienek z ćwiekami, modnych odcieni jeansów, bluzeczek z nadrukami, czaszkami itp. Także ceny mnie miło zaskoczyły i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to jeden z tańszych polskich sklepów o bardzo dobrej jakości.
Gorąco polecam zaglądać również na dział wyprzedaże w sklepie online, gdyż są tam produkty już od 10 zł. Nawet Panowie znajdą w tym sklepie całkiem spory asortyment, jednak na razie tylko w sklepach stacjonarnych.

Mam dla Was kilka zdjęć z wizyty w sklepie i dziękuję dziale marketingu za możliwość odwiedzenia i poznania nowego sklepu ;-)
Zapraszam do Szachownicy !!!





 Dział męski.

 Dział ddziecięcy


Ta piękna sukienka wpadła mi bardzo w oko, z tego co pamiętam to jej cena to niecałe 60 zł ;-)
A oto upominek od sklepu szachownica. Już niedługo stylizacja w tej pięknej bluzeczce ;-)

Mam nadzieję, że choć troszkę zachęciłam Was do odwiedzin Szachownicy, bo na prawdę warto.

24 komentarze:

  1. ja nic nigdy nie moge znalesc w tej calej szachownicy, wiec tam juz nawet nie wchodze ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się ze mną wybrać na pewno coś znajdę ;-) Mi w ręce kilka cudnych ubranek wpadło, za które w innych sklepach zapłaci się 2 razy więcej ;-)

      Usuń
  2. nigdy nie byłam w Szachownicy, ale zachęciłaś mnie :)
    z tego co widzę na zdjęciach mają tam bardzo ciekawe rzeczy, w dodatku w super cenach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Na prawdę warto zagłębić się w asortyment sklepu, znajdziemy kilka perełek ;-)

      Usuń
  3. widać,że sa tam bardzo fajne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz tą koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego sklepu, w Toruniu chyba go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  6. mam w moim mieście ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wyglądasz w tej spódniczce i pasiastej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl i kapitalnie wyglądasz w tym zestawie!:)
    Sklep wygląda zachęcająco

    Obserwuję, bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w tym sklepie ale widze ze mają ciekawy asortyment.
    Bluzeczka sliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam wczesneij :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre ciuszki widzę, że naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym odwiedziła sklep ;)
    Szkoda, że u mnie owego nie ma:(
    Obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozostaje sklep internetowy ;-)

      Usuń
  13. Hej ;) Uwielbiam Szachownicę ;) U mnie w mieście są dwie i bardzo sobie chwalę ;)
    Obserwuję ;)

    xoxo

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :)
    W sumie, rzadko spotykane są posty tego typu :)
    podoba mi się twoja torebka :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o takim, naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w miescie tez jest ten sklep, musze tam kiedys zajsc;)
    Prezentuje sie ciekawie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Very colorful clothes!:>

    -Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm, chętnie sama bym się wybrała :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger