"" Kasia Koniakowska Blog "

KONKURS wygraj 1 z 3 bransoletek

W ostatnim poście mogliście podziwiać przepiękne bransoletki od Mariangie.

Dziś zatem mam dla Was konkurs, w którym do wygrania są aż 3 takie bransoletki.
Ja prezentowałam na swojej ręcę czerwoną z kolcami, Wy natomiast możecie wygrać ten sam model, ale do wyboru macie paletę kilku kolorów, więc jest o co walczyć ;-)

KONKURS - AŻ 3 ZWYCIĘŻCÓW !!!

Zasady konkursu znajdziecie tutaj - kliknij


Powodzenia kochani.

WYNIKI !!!

Zwyciężają osoby:
1.  Dorota Magdziarz (nr 140)
2. Aneta Przeniczkowska (nr 99)
3. Ewelina Łania Wróbel(nr 123)


Serdecznie gratuluję ;-)

7 komentarzy:

  1. o fajnie, zgłosze się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa biżuteria :)
    może się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy ten nr 123 to o mnie chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. jjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiii (123)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger