"" Kasia Koniakowska Blog "

KONKURS !!! Wygraj dowolnego ciucha

Kolejny konkursik na moim blogu.
Tym razem do zgarnięcia dowolne ubranie ze sklepu venila.pl do kwoty 34,99 zł.
Sklep na prawde fajnie ciuszki po rewelacyjnie niskich cenach.

Konkurs trwa do 26 czerwca.
Zasady konkursu znajdziecie tutaj - kliknij.

Wybrana rzecz ze zdjęcia lub inny produkt ze sklepu może być właśnie twój. 
Nie czekaj tylko weź udział w konkursie i zgarnij ciucha !!!
Powodzenia ;-)


WYNIKI

Wygrał nr 113, czyli Aleksandra Hanszko


Serdecznie gratuluję ;-)

6 komentarzy:

  1. Niestety ten konkurs jest facebookowy ale proszę zaglądać, gdyż odbywają się u mnie również konkursy dla tych co nie mają fb ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! :) wzięłam udział jako Anita Jakubiak, udostępniłam, polubiłam-wszystko jak trzeba. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej nigdy nie słyszałam o tej stronie ;d mają tam genialne ciuchy :) oczywiście się zgłosiłam i będę trzymać za sb kciuki ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger