"" Kasia Koniakowska Blog "

wygodnie i modnie na rowerze

Wreszcie jest kolejny post. Przepraszam za opóźnienie, ale ta deszczowa pogoda, co chwilkę zmieniała moje plany. Dziś wreszcie zawitało słońce i postanowiłam skorzystać z niej wsiadając na rower i przy okazji udało się zrobić kilka zdjęć.
Jest to moja propozycja stroju na rower. Wygodnie i modnie, czyli stylizacja z baskinką, która ukryje nasz brzuszek podczas jazdy oraz wygodne jeansy, które z pewnością każda z Was ma w szafie. Proponuję jeszcze zawiesić kilka prześlicznych dodatków, jak delikatny naszyjnik i mocne akcenty w postaci bransoletek. Wiosną nie bójmy się mocnych kolorów, ja tym razem postawiłam na czerwień ;-)



 


balerinki - HM, naszyjnik i bransoletki - Mariangie, baskinka - WithVanityShop, jeansy - noname.

30 komentarzy:

  1. fajna stylizacja ;) taka prosta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, bardzo optymistycznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygladasz:)
    a ta bluzeczka jest sliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten fason spodni nie wygląda dobrze, czemu nie nosisz zwykłych rurek? nawet te węższe lepiej wyglądają.

    i bluzka urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana uwierz mi chciałabym nosić zwykłe rurki, ale w żadne się nie mieszczę albo wyglądam jeszcze gorzej. Ten fason spodni to nie rurki tylko jeansy z prostymi nogawkami. Noszę ubrania wygodne i w których czuję się swobodnie i te spodnie właśnie do nich należą. Może nie leżą idealnie, ale znaleźć dobry fason jeansów na moją figurę graniczy z cudem ;-) Ale dziękuję za komentarz i odwiedziny ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely! Super wyglądasz tak wiosenno- wakacyjnie. Fajne fotki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i piękne zdjecia !
    a bluzeczka boska !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bluzeczka- śliczny jest wzór w kropeczki, ale ja nie przepadam za baskinką- mam wrażenie, że poszerza biodra :(. Świetnie wszystko zgrałaś kolorystycznie :). Kurcze, też bym poszła na rower, ale dalej stoi w piwnicy i czeka na zmianę dętki, bo w tamtym roku tak mi powietrze zeszło, że 5 kilometrów musiałam rower prowadzić :P i tak stoi od tamtej pory...

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz i masz fajowy rower!

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież nawet na rowerze trzeba wyglądać modnie ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka najładniejsza, lubię baskinkę i kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba też musze odszukać swój rower ;)
    Świetne bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, ale nie lubię śmigać na rowerze w dżinsach :) Muszę mieć coś jeszcze wygodniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tęsknię za jazdą na rowerze :) niestety mój stoi z przebitymi oponami, ale narobiłaś mi ochoty i chyba będę musiała się wziąć za jego naprawę :D

    zapraszam również do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz nieziemsko! Bardzo podoba mi się taki look na rower :)) A szczególnie dlatego, że jestem wielką fanką jazdy na rowerze. Uwielbia ♥
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzeczka, uroczo wyglądasz:)

    Zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu.

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci w czerwonym. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja! Świetny pomysł z tym rowerem, też o tym myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna bluzka i jak dobrane buciki :) choć osobiście nie lubię jeździć w jeansach na rowerze to gratuluję udanej stylizacji pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Strój idealny na rower.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja na rower ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy7/14/2013

    kurcze... niby spoko ale wydaje mi się, że nosisz czasami za małe ciuszki przez co nie prezentują się odpowiednio... ta bluzeczka jest za mala na ciebie ale ogólnie pomysł fajny. I spodnie faktycznie zmieniła bym. Może pójdź do wranglera lub Lee i zamiast kilku par tańszych kup porządne skrojone dżinsy lekko zwężane ku dołowi z wysokimi kieszeniami i trochę ciemniejsze? Myśle, żę to by wiele zmieniło w twoich stylizacjach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger