"" Kasia Koniakowska Blog "

Konkurs z OhBoutique Wygraj dowolną rzecz ze sklepu

Rusza kolejny konkursik, w którym do wygrania dowolna rzecz ze sklepu http://ochboutique.pl/.

W butiku znajdziecie prześlicznie sukienki idealne na lato, rozkloszowane spódnice, t-shirty, torebki i wiele innych rzeczy, które przydadzą się każdej kobiecie w szafie.

Zatem nie zwlekaj i zgłoś się do konkursu,
zasady znajdziecie - tutaj.

Czas trwania konkurs od 10 lipca do 20 lipca.
Zwycięzcę losuje sponsor nagrody.
Powodzenia ;-)


5 komentarzy:

  1. zapraszam na konkurs dzbanek filtrujący dafi do wygrania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie,
    możliwe, że wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Karolina Dyka
    Udostępniłam na fb i na Thiss-is-life.blogspot.com
    http://ochboutique.pl/glowna/57-szyfonowa-sukienka-maxi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym zgłaszać się na facebooku, w poście podałam link do konkursu ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger