"" Kasia Koniakowska Blog "

Feel like a sweet girl

Czasami lubię czuć się jak mała dziewczynka. Uważam, że nawet 25-latka może czasami zaszaleć i wystroić się na słodką nastolatkę. Dodaje to nam naturalnej niewinności i pięknego uroku. Aby osiągnąć ten cel użyłam motywu kokardki, który znalazł się na balerinkach, bluzeczce i na opasce do włosów ;-)
Jest to całkiem odmienny zestaw niż zazwyczaj prezentuję, ale lubię kombinować i wykorzystywać przeróżne elementy garderoby, aby były inne, kontrowersyjne i oryginalne. Nie wszystkim musi się to podobać, ale to mój blog i ja mu nadaje charakteru i stylu ;-)
Miłej zabawy przy oglądaniu kochani <3 p="">











 bransoletka - By Dziubeka | balerinki, torebka, koszulka, spodenki - priv.

18 komentarzy:

  1. Anonimowy8/03/2013

    Szczerze mówiąc, ja tu nic odmiennego nie widzę ;) normalny, zwyczajny, wygodny zestaw na co dzień, a kokardki, jak kokardki, zwykły motyw :) opaska mi tu niestety w żadnym stopniu nie pasuje.

    Marttt

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimku powyżej
    Ja uważam że cały zestaw jest cudowny i śliczie pasuje ;)
    http://instagram.com/miki4758
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw bardzo mi się podoba:) jest tak letnio i lekko. I uroczo:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia na huśtawce są najfajniejsze :) I faktycznie odmładzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokardki zawsze są świetnym wyborem! Bardzo ładnie wyglądasz :-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz w tej opasce !
    podobają mi się dodatki - torebka i buty

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Ja uwielbiam wprost kokardki choć staram sie ich unikać bo już i tak nie wyglądam na swój wiek. A z kokardą we włosach nikt nie traktuje mnie poważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, taki na co dzień zestaw :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam 21 i dalej uwielbiam się ubierać jak mała dziewczynka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia. i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne radosne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, jak zwykle wyglądasz wspaniale i aż promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja dałabym Ci 19 lat :P Super wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger