"" Kasia Koniakowska Blog "

black and white

Skoro na dworze troszkę chłodniej, pokaże Wam moją propozycję noszenia skórzanej kurtki do letnich sukienek. Nie musimy przecież jeszcze z nich rezygnować i chować głęboko w szafie. Tym razem skusiłam się na sukienkę w etniczne wzory, a idealnym dopełnieniem stał się czarny kapelusz. W czarno-białej stylizacji możecie dostrzec przepiękna bransoletkę od sklepu Nene-desing, która idealnie się tutaj wkomponowała. Wyszło oryginalnie i nietypowo ;-)












sukienka / dress - HM | torebka / bag - HM | kurtka / jacket - Stradivarius | bransoletka / bracelet - Nene-design | szpilki / heels - Deichamnn | naszyjnik / necklace - priv | kapelusz / hat - second hand |

23 komentarze:

  1. Od dawna poluję już na taki kapelusz, ale nie mogę go nigdzie znaleźć : (
    Pięknie wyglądasz *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz przepiękną sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz. Kurtka, naszyjnik i kapelusz skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka i bardzo podoba mi sie połączenie jej z kurtką i kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Super wygląda w połączeniu ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest genialna !!!
    pozdrawiam i zapraszam na ROZDANIE do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna stylizacja :D kapelusz rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9/22/2013

    Matko... jeszcze więcej tej czarnej kreski, to w ogóle nie będzie widać oczek :c Otwieraj oko białą kredką na dolnej wewnętrznej powiece a nie obrysowuj czarną wokół ;) Tą czarną lekko najwyżej zaakcentuj górę i tyle. Od razu będzie lepiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady ;-) Na zdjęciach te oczy wychodzą takie małe nie wiem czemu, ale to też wynikiem tego że zawsze świeci mi słońce prosto w oczy. Następnym razem spróbuję inny makijaż i ocenię efekty ;-)

      Usuń
  11. Anonimowy9/23/2013

    Kasia w sukience Ci do twarzy;)Więcej takich stylizacji.A jak z wypoczynkiem letnim w tym roku?Gdzieś byłaś,czy się wybierasz?Pozdrawiam,wierna czytelniczka bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ogromnie, w tym roku odpuściłam sobie wakacje, bo w przyszłym szykują się wydatki, więc oszczędzam ;-)

      Usuń
    2. Anonimowy9/24/2013

      Wychodzisz za mąż?

      Usuń
    3. Chyba na to już najwyższa pora, będąc w 7-letnim związku ;-)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja :) Sukienka i kurtka dobrze do siebie pasują, a kapelusz jest ciekawym dopełnieniem całości. Mogę zapytać w jakim programie udało Ci się przerobić pierwsze zdjęcie? Mam na myśli to w odcieniu różu,żółtego i niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fsjna jest stronka http://pixlr.com/express/
      Tam przerabiam większość swoich zdjęć, również te o które pytasz ;-)

      Usuń
  14. sliczny kapelusik :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Normalnie nie moge oczu nacieszyć. Podziwiam i zazdroszczę dziewczyną takim jak Ty, które mają obfite kobiece kształty,ale potrafią modnie się ubrać. Sama jestem pulchna ale moje "kreacje" nigdy nie dodają mi uroku, wręcz przeciwnie. Piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję ogromnie. Moja rada to ,,Uwierz w siebie", zainspiruj się. Jakiś czas temu myślałam ja Ty, aż tupnęłam noga i powiedziałam dosyć tego, też chcę ładnie wyglądać i czerpać radoścć z mody. Trzymam kciuki i powodzonka ;-)

      Usuń
  16. Bardzo fajna stylizacja. Świetna sukienka. Prze fajne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger