"" Kasia Koniakowska Blog "

Bye Bye summer cz. 2

Dziś ostatnia już stylizacja w letniej sukience, którą widzieliście w poprzednim poście. Tym razem postawiłam na luźny styl, czyli do zestawu dobrałam jeansową katanę z ćwiekami, którą sama wybieliłam i przyozdobiłam ćwiekami.
Do zestawu ubrałam również znane już Wam lordsy ze sklepu Pantofelek24.pl.

A tutaj możecie przeczytać kilka słów, które napisałam dla eDarling. Przeczytacie tam kilka moich rad dotyczących wyglądu zdjęcia profilowego. Może komuś dzięki temu pomogę ;-) Przynajmniej mam taką nadzieję. To mój mini debiut "dziennikarski". Zapraszam do przeczytania - tutaj.











Sukienka / dresses - Ravel
kurtka jeans / jacket jeans - DIY
torebka / bag - HM
lordsy  - Pantofelek24.pl
naszyjnik / necklace - eFoxCity
bransoletka / bracelet - Mariangie
okulary / sunglasses - priv

14 komentarzy:

  1. sukienka ma piękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia!!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    RECENZJA POKAZU MODY Z UDZIAŁEM MAJI SABLEWSKIEJ

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała sukienka!! wspaniałe dodatki!! obserwuje z przyjemnościa
    ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyglądasz :3 A sukienka idelanie do cb poasuje podrkeślając kobiece kształty, po prostu pieknie!
    Ze wszystkich zdjec podoba mi sie to ze zblizeniem na buciki, panuje na nim taka lekkośc :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno ta wersja, jak i poprzednia bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta sukienka, zachwyca swoim kolorem aż żal ją do szafy chować na jesień....

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny blog !
    ZAPRASZAM DO MNIE, DOPIERO ZACZYNAM :)
    http://lans8380.blogspot.com/ kazde komentowanie i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;D ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger