"" Kasia Koniakowska Blog "

Szał konkursowy

Z cyklu szał konkursowy nadal trwa ;-)
Udało się załatwić kolejny wspaniały konkursik dla Was kochani.

Tym razem do wygrania portfelik w wybranym przez siebie kolorze,
ufundowany przez sklep Jelly Fashion.
Na banerze konkursowym wypisałam dostępne kolorki.

Warto zapamiętać sobie tą stronkę, gdyż znajdziecie tam ciekawe ubrania i dodatki w bardzo korzystnych cenach, a co najważniejsze wysyłka jest gratis na terenie całej Europy.

Konkurs trwa od 25 września do 5 października.
Zasady konkursu znajdziecie tutaj - KLIKNIJ
Trzymam kciuki, a 6 października poznacie szczęśliwcę, który zgarnie ten piękny portfelik.


WYNIKI KONKURSU

Wygrywa nr 562, czyli Pani Bernadetta Suprun.
Serdecznie gratuluję ;-)


5 komentarzy:

  1. Anonimowy9/27/2013

    a tak poza konkursem to gdzie można zakupić taki fajny portfel?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/27/2013

    Dobre pytanie :) A słyszałaś o stronie Kontor.pl? Ostatnio założyłan u nich konto i wysłali mi fajną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie Jelly Fashion, w poście podlinkowałam do ich facebooka i tam można składać zamówienia ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Anonimowy9/30/2013

    Ja też ostatnio odkryłam stronę Kontor.pl i wybrałam sobie zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger