"" Kasia Koniakowska Blog "

Europejska stolica mody czyli konkurs z Zalando

Lubię czasami spróbować swoich sił w kreatywnych konkursach. Tym razem stworzyłam kolaż inspirowany europejską stolicą mody , którym był Mediolanem. Użyłam w nim ubrań pochodzących ze sklepu Zalando.
Szczegóły konkursu znajdziecie pod linkiem - www.zalando.pl/stolice-mody

Dlaczego akurat Mediolan?
Uwielbiam elegancję, która przykuwa uwagę ciekawymi printami lub dodatkami, stąd połączenie klasycznej, szarej sukienki z dopasowanym, efektownym żakietem. 
Włosi kochają torebki, więc i tutaj nie mogło zabraknąć tego znaczącego dodatku.
Jest on w kolorze czerwonym, aby przyciągał uwagę, komponował się razem z żakietem oraz dodawał wyrazistości w stylizacji.
Klasyczne czarne szpilki z szaro-białymi ozdobami dodają mediolańskiego szyku, 
a okulary w odcieniu czerwonym to dodatek dla prawdziwej modnej, eleganckiej i uwodzicielskiej kobiety.


Trzymajcie za mnie kciuki w konkursie ;-)

8 komentarzy:

  1. Anonimowy10/19/2013

    trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog:)
    obserwujemy?:)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia moja droga !!!!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja! ja wybrałam Londyn;) Trzymam kciuki!
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger