"" Kasia Koniakowska Blog "

Stylizacja - jesienne promyki słońca

Nie wiem jak u Was, ale w Poznaniu od niedzieli jest bardzo słonecznie i dość ciepło. Skorzystałam z okazji i poszłam do parku, gdzie odbyła się sesja. Troszkę postanowiłam zaryzykować ze stylizacją i do bladych kolorów jesiennych jak niebieski i czerń dobrałam wyrazisty róż.Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale te neonowe dodatki łączyły się z różowym elementem z tyłu butów. 

Tym razem postawiłam na troszkę inny styl i odstawiłam szpilki na bok, zakładając troszkę odrębny klimat butów.Botki, które mam na sobie znajdziecie w sklepie Salon Anka po bardzo korzystnej cenie 75 zł. Takich butów lekko ocieplanych właśnie szukałam na jesienne chłody i zimę. Są bardzo wygodne i świetnie się prezentują. Idealne na co dzień do szkoły,czy pracy. Zresztą zobaczcie sami na zdjęciach ;-)











botki / boots - Salon Anka
kurtka / jacket - Stradivarius
torebka / bag - HM
bransoletka / bracelet - Fashion Hand
naszyjnik / necklace - Fashion Hand
sukienka / dresses - Terranova

15 komentarzy:

  1. śliczny zestaw,buty cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna złota jesień ;) i Ty rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba! roz przelamal tą nude stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bez obrazy- chodzilo mi o to, ze kolory troche zginelyby gdyby nie ten roz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo optymistyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz i bardzo fajny naszyjnik :)

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super strój a najlepsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz.!
    Super się uśmiechasz. :):):)
    Buty są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. butki są świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia :) piękna polska złota jesień :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dobrane kolory :) Naszyjnik chętnie bym nosiła :) A buty chciałam kupić podobne - z tymi zamkami z tyłu - ale bałam sie, że nogawka spodni by mi nie weszła

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też jest ciepło i aż żałuję, że chodzę tylko na godzinne spacery. Niestety z powodu choroby. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjecia i sceneria :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger