"" Kasia Koniakowska Blog "

wygodna elegancja

Dziś nietypowa sceneria. Pierwszy raz odważyłam się na sesję w pomieszczeniu. Przyznam się szczerze, że te robione na dworze mają o wiele lepszy urok i po prostu ładniej się prezentują.
Tym razem postawiłam na dość popularne zestawienie, czyli łączenie eleganckiej marynarki z adidasami. Aby stylizacja nie była tylko black and white, dobrałam do niej złoty naszyjnik z neonowymi piórkami.
Efekt moim zdaniem ciekawy, a co najważniejsze nadaje się na co dzień, na każda okazję. W takim zestawie mogę pokonywać kilometry ;-)













żakiet, jeansy, marynarka - Second hand | naszyjnik - Sinsay | bluzka, okulary, adidasy - priv | zegarek, bransoletka - ModaToTu |

15 komentarzy:

  1. świetnie:D
    obserwuje ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny codzienny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, aczkolwiek nie lubię łączyć addidasów z marynarką :)

    Przy okazji zapraszam na mój konkurs:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468293439952116&set=a.273581866089942.59500.273579222756873&type=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/25/2013

    Polaczenie bieli i czerni zawsze w modzie ;) Niedawno kupilam sobie taka bluze w tych kolorach: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/loyal-dog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne dodatki na ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne dodatki na ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja:-) zegarek piękny:)
    http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/ Zapraszamy na naszego bloga i do obserwowania :-) Z pozdrowieniami Łukasz & Piotr:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się uśmiechasz. :)
    Super wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. przedostatnie zdjecia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10/27/2013

    Te buty w ogole nie pasuja do tego stroju...jak dla mnie wygladasz idiotycznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym buty wymieniła na bardziej eleganckie. Tak poza tym to bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jesteś! Zegarek - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko fajnie, marynarka super, ale te buty niestety nie wygladaja za estetycznie i schludnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra stylówka, świetnie dopasowana, marynarka odciąga uwagę od dołu, świetne proporcje, a te spodnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger