"" Kasia Koniakowska Blog "

Przegląd butów na zimę

Dziś postanowiłam przyjrzeć się ofercie sklepu Czas na buty. W związku z tym, że w wielu miejscach przyszedł już śnieg, czas przejrzeć swoją szafę i sprawdzić czy jesteśmy przygotowani na minusowe temperatury. Ja co roku stwierdzam, że jednak nie mam zbyt zadowalającej ilości butów na ten czas. Nie wiem czy to normalne, ale co roku podobają mi się troszkę inne modele i zawsze chcę mieć przynajmniej jedną z nich. Poniżej prezentuję Wam kilka bucików, którymi bym nie pogardziła ;-) Które przypadły Wam najbardziej do gustu?

Idealne na zimową chlapę, czyli stylowe, ocieplane kalosze. Mój nr 1 ;-)

Te kalosze są przeurocze. Za każdym razem, gdy widzę je u kogoś na nogach, po prostu zachwycają.
W Czas na buty  kosztują tylko 49,99 zł i chyba się skuszę ;-)

W ostatnim poście prezentowałam Wam właśnie te botki na koturnie. Są mega wygodne i świetnie wyglądają na nodze. Ciepłe, z podeszwą idealną na śnieg. Sami zerknijcie tutaj.
Teraz w promocyjnej cenie 39,99 zł !


Niezawodne każdego roku czyli klasyczne kozaki juz od 79,90 zł


W okresie jesieni i zimy lubuję się w workerach. Idealne na co dzień czy do pracy.
Ten model w promocyjnej cenie 44,90 zł!

A kto nie rozstaje się z obcasem to proponuję takie oto botki z kożuszkiem za 59,90 zł.

Ostatnio coraz bardziej podobają mi się takie oto workery z wywijanymi elementami.

Wybór w butach w sklepie Czas na buty jest na prawdę ogromny. Przedstawiłam Wam tylko malutką jego część, zatem jeśli macie ochotę na zakupy serdecznie zapraszam tutaj.

40 komentarzy:

  1. widzac co sie dzieje za oknem trzeba zaopatrzec sie w obuwie zimowe jesli do tej pory tego nie zrobilysmy :)
    Twoje propozycje sa brdzo ciekawe, zwlaszcza te ocieplane z kozuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z butów, które pokazałaś mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne :) kalosze są na mojej liście do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kalosze z kokardkami fajnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje :) Niektóre naprawdę ładnie się prezentują :D
    http://dance-is-our-love.blogspot.com/ <3
    Pozdrawiamy
    SONYEO

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty!:*))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 są ładne :D
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super buty!
    ostatnie nawet posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sklep i super buty :D Workery z ćwiekami są śliczne *-*
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są świetne, ale kalosze oprócz tego są jeszcze bardzo praktyczne ;)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się koturny. :) Bardzo ciekawy blog. :) Obserwuję i liczę na rewanż! ;)
    Zapraszam! http://patricia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne proopozycje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłaś ciekawe propozycje. :)

    http://liveyourstyl.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie.
    Zostaw po sobie jakiś ślad. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne propozycje :)

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kalosze są urocze ;3
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    http://sladkydelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wczoraj nieźle nachodziłam się za skórzanymi butami na zimę bo moje postanowiły się rozkleić i nie znalazłam kompletnie nic :(.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten sklep, mają niedrogie i świetne buty ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne buty * *
    Ja sobie kupiłam takie niskie,i nie wiem czy mi śnieg nie będzie wpadał do butów :c

    iska-iskaa.blogspot.com ------- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zawsze mam problem z wyborem butow bo mam duza stope:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubie tego tworzywa w botkach na koturnie, odpychają mniie i nigdy nie kupiłam żadnych w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam jedną parę butów z tej firmy i polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te przedostatnie buty są świetne *.*

    Jak Ci spodoba zaobserwuj <3
    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam takie kaloszki, tylko czarne :d są cudne, tylko już się tak ładnie nie świecą jak na początku :/ a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnie bardzo mi sie podobają :)
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam te kalosze i są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kalosze takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszytko pieknie i ładnie, ale niestety, sztuczność aż bije od tego obuwia... Nie rozumiem fascynacji butami z plastiku (ekoskóra to tez plastik), zestaw z takimi butami od razu traci cały urok. But, tak jak i torebka, powinien być skórzany, całkiem inaczej wygląda, to po pierwsze, i dużo dłużej nam posłuży, to po drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety się nie zgadzam. Po pierwsze kalosze zawsze są wykonane z gumy, a nie ze skóry. Po drugie miałam buty skórzane na prawdę drogie i służyły mi tak samo jak buty z ekoskóry, poza tym są takie emitacje skóry, że tylko fachowiec je odróżni. A to że buty skórzane trzymają się dłużej niż ekoskóra to też nie do końca prawda. To zależy jak kto chodzi i dba o buty. Jeśli oba buty są skórzane klejone to tak samo mogą się rozkleić, obojętnie z czego są wykonane. Pracuję w obuwniczym, więc wiem co mówię. Codziennie naoglądam się przeróżnych przypadków i w naszym myśleniu przyjęło się, że skóra to lepsze. Niestety prawdziwej skóry na rynku jest bardzo mało, a producenci torebek czy butów często wprowadzają w błąd podając, że to skóra a okazuje się, że jest ekoskórą bardzo dobrze podrobioną, a różnią się tylko ceną. Nawet piktogramy naklejone na butach w tym nie pomogą, bo skóra a skóra to różnica. Nie uważam, że buty z ekoskóry są beznadziejne. Zależny od ich wykonania. Ja należę do kobiet które lubią mieć w szafie wiele par butów i wolę kupić taniej, pozwolić sobie na wiele przeróżnych par butów, niż mieć 2 pary i w kółko w nich chodzić.
      Często nawet fasony z ekoskóry podobają mi się bardziej niż te skórzane, więc to kwestia gustu. Każdy chodzi w tym co lubi i uważa za słuszne, ale wyroby z ekoskóry wcale nie odbiegają czasami od tych z oryginalnej skóry i można bardzo łatwo się pomylić ;-) Są produkty lepsze i gorsze, a każdy ma wybór. Jak rozwalą się buty za 40 zł to nie będzie szkoda.

      Usuń
  31. Kalosze , wyglądają uroczo = ) . Ja , aktualnie chodzę w długich , czarnych kozakach = ) .
    + Zapraszam do obserwacji : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój nr 1 jest moim numerem 1! A te kalosze są faktycznie urocze :)

    Pozdrawiam
    www.IWASJA.blogspot.com -> zapraszam też tu, jak polubisz zaobserwuj|!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger