"" Kasia Koniakowska Blog "

Spotkanie poznańskich blogerek

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek organizowanym w kawiarni Angielka. Klimatyczne wnętrze, dobra kawa i świetne kobietki w całości stworzyły niesamowitą atmosferę. Uwielbiam takie luźne pogaduchy, a kawiarnię zaliczę do kolejnych ciekawych i sympatycznych miejsc, które należy odwiedzić w Poznaniu. 

Zapraszam do odwiedzenia blogów koleżanek, które przyszły na spotkanko:
Sylwia ( sylvieu.com)
Sylwia i Paulina ( stylishsideoflife.blogspot.com)
i ja ;-)

Poniżej prezentuję zdjęcia, które chodź troszkę pokażą, jak świetnie się bawiłyśmy.
Dziękuję również za drobne upominki od firmy Forte Sweden.
W konkursie, który jeszcze trwa u mnie możecie wygrać taki sam kosmetyk, który otrzymałyśmy. 
Zapraszam  tutaj ;-)


















Zachęcam do korzystania z takich spotkań, bo każda z blogerek jest wyjątkowa ;-)

19 komentarzy:

  1. kurcze jak ja zazdroszcze takich spotkan jakos blizej w mojej okolicy nie sa organizowane:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fajnie, że wreszcie jest grupowe:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A jaka przytulna kawiarenka :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę,że spotkanie się udało:) super

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w sobotę byłam w Warszawie też na zlocie blogerek :) widzę że podobnie miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh zazdroszczę Ci takiego spotkania ! Musiało być świetnie ! Klimatyczna i fajna ta kawiarnia :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich spotkań, może i ja się kiedyś na takim pojawię jak będzie organizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MM jakie piękne kubki :) Zazdroszczę, że byłaś na spotkaniu :)
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zdjęcia widać że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatyczne zdjęcia :) Też bym się wybrała na jakieś spotkanie bo jednak spotkanie Vintedzianek to nie było do końca to ;) A z blogerkami ma się więcej wspólnych tematów, jak sądzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia * *
    Takie spotkania są świetne,napewno sie kiedys wybiorę,narazie jestem początkującą blogerka :c

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ukochana kawiarenka :) i ja nie wiedziałam że Wy macie tam spotkanie!? Szkoda bo z przyjemnością bym dołączyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spotkanie, na następne w 100% sie zapisuje i bede obowiązkowo:) milo bedzie Was poznac:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger