"" Kasia Koniakowska Blog "

Wiosenny KONKURSIK

W związku z tym, że idzie wiosna mam dla Was konkursik.
Do wygrania sportowe spodenki

Sama wzięłam się za małe ćwiczonka i bieganie, aby wyglądać jak najlepiej, bo lato coraz bliżej.
Mam nadzieję, że starczy mi motywacji, chociażby taka, żeby wyglądać jak najlepiej w spodenkach, które są do wygrania w dzisiejszym konkursie :)

Zasady konkursu znajdziecie tutaj - KLIKNIJ.

Sklep Good Style Olli posiada w swoim asortymencie wiele ubrań, butów i dodatków.
Zajrzyjcie na ich stronę internetową na facebooku.

KONKURS trwa od 26.03 - 09.04.
Powodzenia ;-)


WYNIKI KONKURSU

Osoba, która otrzymuje w ramach konkursu spodenki w wybranym przez siebie kolorze to ...


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt priv ;-)


2 komentarze:

  1. Anonimowy3/28/2014

    Podrobki Hollister... zenada

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyyymmm... Jezusiku, straszne, podróbki. Umrzemy wszyscy przez to :(
    Szkoda, że na fcb jest ten konkurs, bo z chęcią bym wzięła w nim udział :) Przydałyby mi się spodenki do biegania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger