"" Kasia Koniakowska Blog "

KONKURS Do wygrania 3 chusty od Meeshi

Dawno nie było jakiegoś konkursu. 
Wciąż pochłania mnie praca i na blog zostaje coraz mniej czasu, ale się poprawię :)

Dziś mam dla Was konkurs, w którym będzie aż 3 zwycięzców. 
Do zgarnięcia 3 dowolne chusty od sklepu Meeshi
Szczegóły konkursu znajdziecie TUTAJ.

Czas trwania rozdania: od 21 do 31 maja. Wyniki 1 czewrca.

Powodzenia :)


WYNIKI 

Oto zwycięzcy konkursu:

1. Aleksandra Wichorowska

2. Magdalena Chmura

3. Justyna Skrzypczak

5 komentarzy:

  1. Ja już wzięłam udział :)

    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) jak się cieszę Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/03/2014

    Marcelina Felisiak :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger