"" Kasia Koniakowska Blog "

Moda na kalosze

Dziś znowu stylizacja bez obcasów. Tym razem pokażę Wam moje pierwsze kalosze od miastobutow.pl. Przez długi czas nie byłam ich miłośniczką. 
W zeszłym roku na wielu blogach królowały, a ja z dynsansem przyglądałam się różnym stylizacjom, aż w końcu zaryzykowałam i się na nie skusiłam. Gdy pierwszy raz je założyłam, zmieniłam zdanie. To że idealnie nadają sie na deszczową pogodę nie trzeba mówić, ale to, że świetnie prezentują się w codziennych zestawach trzeba samemu wypróbować. Mogłabym w nich chodzić kilometry i nie przeszkadza mi to, że się świecą. Najważniejsze że nic mnie w nich nie zaskoczy, żaden deszcz, kałuża, czy błoto, a nawet wiosenne słońce. Teraz już wiem, że warto było się na nie skusić :).






kalosze - miastobutow.pl | kurtka - Stradivarius | torebka - HM | sweterek - iButik | naszyjnik i bransoletka - priv | spodnie - Carry |

21 komentarzy:

  1. Kaloszy nie lubie ale całość wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie psują całą stylizację. Nie lubię tych krótkich, zwłaszcza do jasnych spodni. Skracają nogi. A bez nich taki ładny zestaw by byl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótsze lepsze w noszeniu i zdejmowaniu niż te długie. Na razie przekonałam sie do krótki, do długich jeszcze mam opory :) Kalosze mają styl botków, więc w sumie każde botki skracają nogi, a szczerze to nie dbam o to :)

      Usuń
    2. Anonimowy5/25/2014

      Niepotrzebnie masz opory. Nie muszą być od razu do kolan, ale np. do połowy łydki. A co do ściagania, to myślę, że dla wyglądu można czasami się pomęczyc:)

      Usuń
  3. Bransoletka śliczna :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bransoletka. :) Też mi przemknęły przed oczyma te kalosze, ale te gumki po bokach mnie skutecznie odstraszyły. :D Co z tego, że są całe z gumy, skoro po bokach woda będzie przeciekać? A muszę przyznać, że mam takie sztyblety do jazdy konnej i mimo, że nie są kaloszami, to też się świetnie sprawdzają, to chyba najlepsze buty, jakie miałam. :) Mają 2 lata, a wystarczy je wypastować, żeby wyglądały jak nowe.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tymi gumkami wcale tak nie jest, bo dzięki temu fajnie przylegają do nogi, nie odstają i dzięki temu deszcz nie wleci od góry. Szłam w bardzo dużym deszczu i nic nie przemokło :)

      Usuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajną stylizację wymyśliłaś z tymi kaloszami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) ja też często nosze kaloszki ,bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam problem, nie potrafię się zdecydować na zakup kaloszy. Kolejny dylemat to wybranie firmy, wiem że Huntery są na topie. Fajnie, że jesteś Kasiu zadowolona, obym ja tez był :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne masz kalosze :) Lepsze są takie krótsze od tych po kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nadal nie mogę się do nich przekonać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kalosze są wspaniałe!!! Ostatnio miałam ochotę sobie kupić, później mi przeszło, ale chyba się skuszę!!:)) Cudnie wyglądasz Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepsze gumioczki niż mokre nóżki. Fajnie, że teraz jest tyle różnych fasonów tego typu obuwia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja dalej jestem na nie i wiecznie łapie mnie ulewa... :D Niemniej jednak, oprócz kaloszy, stylizacja ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, fajne kalosze <3 :)
    obserwuję !:)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię kalosze ale noszę je oszczędnie:) obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie przepadam za kaloszami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy9/13/2014

    Ładne te Twoje kaloszki - dobrze się komponują z resztą. Można wiedzieć ile takie kosztują? Patrzyłam na Huntery - są w modzie i wyglądają czadowo, ale dlaczego kosztują aż 500 pln?: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-43654-kalosze-hunter-w23712-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Huntery to niestety firmówki, za które slono się płaci. Mi po prostu na takie buty szkoda pieniędzy. Wolę więcej par sobie kupić za tą kwotę. Kalosze ze zdjęcia można dostać w sklepie www.miastobutow.pl ( piszę o tym w poście) za ok 30 zł :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger