"" Kasia Koniakowska Blog "

niby to samo a jednak inaczej

Czasami do gustu przypadnie nam jeden zestaw ubrań, w którym moglibyśmy chodzić na okrągło, bo np. czujemy się w nim najlepiej, albo wyglądamy bardzo dobrze lub odpowiadają nam dopasowane do siebie kolory itp. Jest zatem kilka drobnych trików, które pozwolą nam ubierać to samo, lecz troszkę w innej formie. 

W poprzednim poście już widzieliście ten zestaw, jednak zmieniłam w nim torebkę, na większą i pasującą do koloru butów. Ja zastosowałam tylko mała zmianę, ale spowodowało to, że zestaw wygląda już troszkę inaczej. Nie od dziś każda z nas kombinuje jak tu połączyć ze sobą te same ubrania. Można zastosować zmianę biżuterii, albo do zestawu dołożyć żakiet, czy wysokie szpilki. Takie manewry możecie obejrzeć w 3 ostatnich postach, które są do siebie dość podobne, ale poprzez zastosowanie wyżej wymienionych zmian, uzyskujemy inną stylizację. 


Który zestaw przypadł Wam najbardziej do gustu?


A oto dzisiejsza stylizacja:



jeansy - Reserved | balerinki - No Boso | bluzka - iButik | bransoletki - Fashion Hand | torebka, naszyjnik - priv |

13 komentarzy:

  1. mam tak że w czymś moglabym chodzic non stop:) podoba mi się każde zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba się zestaw z marynarką :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne torebeczki :)
    NEW POST: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się z brązową torebką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się najbardziej podoba ten zestaw z marynarką, tak stylowo w nim wyglądasz :) Ale dzisiejszy też jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta bransoletka z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MI się spodobał ten pośrodku, który akurat był bardzo wyodrębniony :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look! Dodaję się do obserwatorów!
    Pozdrawiam!

    http://secret-fashion-men.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam taką rzecz!:) trzecie polaczenie bardzo mi sie podoba. Polaczenie malej torebeczki i marynarki dodaje uroku stylizacji:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny naszyjnik :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielona torebka !
    Zapraszam do siebie i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger