"" Kasia Koniakowska Blog "

zniżka do Zalando i zwykła stylizacja

Dziś mam dla Was zwykła stylizację, taką na luzie, na co dzień, czy do pracy. W związku z tym, że codziennie jestem po 8 godzin na nogach, zazwyczaj zakładam na nogi balerinki, do tego wygodne spodnie  i luźną bluzkę. W takich oto zestawach możecie mnie spotkać najczęściej.
Pomyślałam sobie, że chcielibyście zobaczyć również stylizacje takie niewymyślne, przeznaczone dla każdej kobiety, idealne na spacery z dzieckiem, czy do pracy. Dziś odłożyłam szpilki na bok, które wydłużają nogi, ładnie się prezentują itp. Mój blog modowy to również zestawy codzienne i nie będę się przejmować teraz komentarzami czy to modne, źle dobrane do figury, w odpowiednich kolach, ża tu sie marszczy a tu nie.
Przecież przechadzając się ulicami ujrzymy właśnie takie zestawy i chcę Wam pokazać, że na blogu również znajdziemy takie stylizacje :)

Mam dla Was jeszcze jedną wiadomość. Kto lubi zakupy przez internet i zainteresowany jest zaopatrzeniem się w coś wyjątkowego pochodzącego ze sklepu Zalando, zapraszam do skorzystania z 10% zniżki, którą oferuje strona http://www.flipit.com/. Jest to jedyny kod rabatowy dostępnym dla Zalando. Znajdziecie go TUTAJ. Zniżka obowiązuje do 4 maja włącznie.
A poniżej prezentuję moję wishlistę z produktami od Zalando, która może pomoże w znalezieniu czegoś fajnego w sklepie :)





bluzka - iButik | bransoletki - Fashion Hand | baletki - No boso | torebka - priv | spodnie - Reserved |


3 komentarze:

  1. Lubię do Ciebie zaglądać, a tym razem na pewno skorzystam z tego rabatu bo już sobie coś upatrzyłam :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. do pracy czu do szkoły buty zawsze powinny być wygodne,a tym bardziej że jest się cały dzień na nogach !
    Bardzo fajnie wszystko połączyłaś!!
    Pozdrowionka,sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I read your post. I like it.I love to do online clothing shopping.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger