"" Kasia Koniakowska Blog "

oryginalne paznokcie

Zazwyczaj nie mam czasu na malowanie paznokci. Po prostu nie mam do tego cierpliwości! Wkurza mnie odpryskiwanie lakieru, gdy myję naczynia. Nienawidzę na szybko malować paznokci tuż przed wyjściem, albo zbyt długo czekać aż wyschną. Wciąż łamią mi się paznokcie gdy coś robię i przez to są nierówne. Stąd od niedawna zastanawiałam się czy nie zrobić sobie paznokci hybrydowych.
Wielkimi krokami zbliża się mój ślub, więc to idealny powód, aby coś z nimi zrobić, ozdobić i oczarować innych. Na co dzień spotykam mnóstwo kobiet, które takie paznokcie mają i przyznam szczerze, że na niektórych to ujrzymy niesamowite dzieła sztuki. Rozpoczynając od palm, kwiatków, kolorowych wzorów, kończąc na ombre i cyrkoniach. Ode mnie wielkie WOW.
Z tego co się dowiedziałam hybryda wzmacnia paznokcie i starcza na ok 3 tygodnie. Można wykonać ją na naszych paznokciach lub założyć tipsy. Osobiście wolę pierwszy sposób. Macie może jakieś porady i czy myślicie, że to dobry pomysł, aby sobie takie paznokcie zrobić?

Poniżej kilka propozycji wzorów hybrydy jakie znalazłam. Pierwsze zdjęcie to kolorki jakie będę mieć na ślubie i właśnie takie chcę tylko zdobione cyrkoniami i bez tej palmy. Myślę, że będą wyglądać przepięknie.
Znacie jakieś miejsce w Poznaniu gdzie takie artydziełka sobie zrobię?
Ja znalazłam niesamowity salon ,,Paznokieciernia". Poniżej kilka zdjęć klientek, które tam właśnie zrobiły sobie hybrydę :)



salon Paznokieciarnia w Poznaniu

A oto inspiracje z internetu:







6 komentarzy:

  1. Ombre wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet krótkie wygladaja pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hybryda jest fajna dla osób, które nie wykonują dużo prac domowych (sprzątanie, gotowanie, zmywanie naczyń). Hybryda też potrafi odprysnąć, może się złamać paznokieć, ponieważ nie jest tak mocna jak żel. Osobiście miałam przez kilka miesięcy hybrydę na paznokciach, ale ponownie wróciłam do żeli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pazurki! Najbardziej podobają mi się te w kropeczki i w azteckie wzory ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger