"" Kasia Koniakowska Blog "

przygotowania na ślub - zawieszki na alkohol

Mój ślub już jutro, ale z samego rana znalazłam chwilkę, aby pokazać Wam co przygotowuję na swój ślub. Jednym z takich elementów są zawieszki na alkohol. Swoje zamawiałam z Chin, dlatego są po angielsku i aby nawiązać do motywu kolorystycznego na weselu, zawiesiłam je na niebieskiej wstążce.
W sklepach spotkacie jeszcze różne tabliczki i wierszykami. Ja zdecydowałam się na małe serduszka, gdyż jest to coś innego i mają swój urok. Na butelkach pojawiła się również nalepka wódką weselna.
Pomysłów jest mnóstwo.
Po ślubie postaram się zaprezentować Wam moją fotobudkę ze śmiesznymi dodatkami i tabliczkami z napisami. Mam nadzieję, że świetnie się sprawdzą takie zdjęcie. Zobaczymy już jutro :)

Poniżej możecie zobaczyć jak tworzyłam te zawieszki. Nie ma tam nic skomplikowanego. Wystarczyło serduszko przebić dziurkaczem i zawlec wstążką.





10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny motyw;) podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez sama wykonuje zawieszki dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne. Udanego Wielkiego Dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa urocze :)
    Wszystkiego najlepszego! :) Baw sie dobrze i kolekcjonuj przepiekne wspomnienia!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/05/2014

    Pokazesz zdjecia ze slubu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7/08/2014

    proszę.proszę,proszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger