"" Kasia Koniakowska Blog "

prezent dla naszego mężczyzny

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam problem z prezentem dla swojego faceta. Koszul nie kupuję, bo sam wybiera wzór i fason. Ile w szafie może mieć krawatów, bluzek, czy bokserek. Czasami na wyjątkową okazję można kupić długopis, ale zawsze gdzieś się zapodział. Fajnym pomysłem jest kupno kubka z napisem, czy ciekawej książki.
Ostatnio jednak sobie myślę, że od lat mój mąż nosi stary skórzany portfel, który już nawet niewygląda zbyt dobrze, więc przydałby mu się nowy. Moim zdaniem każdy mężczyzna powinien taki posiadać. Warto zainwestować w porządny prezent dla swojego ukochanego, gdyż jest to rzecz na lata. Poza tym zawsze, gdy będzie za coś płacił przypomni sobie o nas :)
Ciekawe skórzane porftele znajdziecie na www.skorzana.com. Również Panie mogą znaleźć tam portfontki dla siebie. Modele są różne. Ja zwracam uwagę zawsze na to, aby miał wiele zakładek, osobną przegródkę na drobne (najlepiej zapinaną na zamek) i miejsce na fotografię. Znowu dla mojego faceta liczy się mały portlef, który można schować sprawnie do kieszeni i musi mieć wewnętrzną kieszeń najlepiej zapinaną na zatrzask. Najlepiej kolor czarny, albo jakiś ciemny. Coś takiego jak poniżej - link tutaj.
A dla siebie wybrałabym coś w tym stylu.
Link do portfela - tutaj
Link do portfela - tutaj

A Wy co byście kupili dla swojego mężczyzny?

13 komentarzy:

  1. świetne propozycje,ja mojemu mężowi jakieś dobre perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. portfel zawsze będzie dobrym pomysłem na prezent :)

    __________________
    ps. a u mnie? klasycznie i modnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z portfelem ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    http://life-faith-music.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też o tym pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Ja zawsze myślę o zegarkach xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Są jeszcze ciekawe pomysły pozwalające facetowi na przejażdżkę Ferrari po torze wyścigowym. Może warto o tym pomyślec?

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka przyjemność to duży wydatek, portfel tańszy, a nie każdy lubi sportowe samochody, dla niektórych to niepotrzebny wydatek. Zależy co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podobają portfele z Wittchena: https://www.sklep.wittchen.com/leathergoods/category/3/portfele.html - zwłaszcza te z tłoczonym logo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/07/2015

    Ja bardzo nie lubię dawać mojemu facetowi bezużytecznych rzeczy i wolę zapytać co potrzebuje, bo wiem, że mu się to przyda i będzie zadowolony. Na Walentynki dostał np. Vansy. Marzył o nich od dawna, więc przyjemnie patrzyło się na jego uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny prezent dla faceta to taki, w którym i Ty weźmiesz udział :d dzięki temu wkręcisz się w realizację i będziecie oboje zadowoleni. Sprawdź na super prezenty pl, tam znajdziesz ciekawe inspiracje na prezenty dla dwojga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie portfel to świetny i praktyczny pomysł na prezent. Podoba mi się ten beżowy z czarną wstawką ;)
    Koniecznie muszę wypróbować!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda portfele są bardzo praktyczne, kwestia czy danej osobie "zużył" się portfel czy nie, wszystkie te czynniki trzeba wziąć pod uwagę. Ja miałam taki przypadek że kupiłam sobie swój najlepszy portfel na świecie i tydzień później dostałam portfel od chłopaka, który nie bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupuję mojemu mężczyźnie zawsze jakiś dobrej jakości krawat, koszulę, spinki do mankietów itp. Lubi się elegancko ubierać i zawsze sprawia mu to przyjemność. Ze sklepu Grand Moda Męska zawsze wychodzę obładowana i zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger